اولویت برندها در کشورهای پیشرفته دنیا سلامت مشتریان و پرسنل است

اولویت برندها در کشورهای پیشرفته دنیا سلامت مشتریان و پرسنل است
اولویت برندها در کشورهای پیشرفته دنیا سلامت مشتریان و پرسنل است

آقای علی اژدرکش مدیرعامل برند دنیلی در لایو مشترک ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدئو)

اولویت برندها در کشورهای پیشرفته دنیا سلامت مشتریان و پرسنل است.

مدیرعامل دنیلی که از ایتالیا در این لایو اینستاگرامی شرکت کرده بود؛ ضمن اشاره به وضعیت کرونا گفت: در ایتالیا حتی فرایندهای فروش آنلاین هم در حال حاضر ظرفیت دارد و برای سلامت کارکنان تعداد پذیرش سفارش محدود است.حتی آمازون هم همینگونه است و سفارشات را با تاخیر تحویل می دهد.

وی درباره وضعیت کسب و کارها در دوره بحران کرونا و پس از آن گفت : اول باید کلان نگاه کنیم و ببینیم کشور در چه وضعیتی است.نفت در بودجه براساس 50 دلار بسته شده که در حال حاضر کمتر از 23 دلار است.قرار بوده در سال 99 دولت 988 هزار شغل ایجاد کند که با این شرایط قطعا تعدیل نیرو هم خواهیم داشت.امسال رشد اقتصادی منفی خواهد بود.شاید الان دغدغه ستاد کرونا نباشد چرا که کرونا از پیک خود عبور کرده است. در حال حاضر به ستاد اشتغال نیاز داریم.

وی با اشاره به سیاست گذاری دنیلی گفت: فروش آنلاین رشد داشته اما در چرخه محصولات ما مشتری احتیاج به لمس و تجربه خرید دارد و شاید فروش آنلاین نتواند جای فروش فیزیکی را برای برخی از مشتریان بگیرد. ما سعی کردیم در این مدت با مشتریانمان تماس مستمر داشته باشیم.

فروش شب عید از دست رفته است و باز نمی گردد. ماه رمضان در پیش است.خرداد ماه تعطیلی مدارس و شروع مسافرت ها و افت فروش است و در انتهای تابستان محرم و صفر هم داریم. قطعا رسیدن به تارگت پس از بحران کرونا نیز سخت خواهد بود.

برندها باید با دنیای جدید روبرو شوند و آنچه تا کنون انجام داده اند را فراموش کنند. بهتر است دیگر برای بهار و تابستان تولید جدیدی صورت نگیرد.چون به نسبت میزان عرضه، کسری تقاضا داریم.

مدیرعامل دنیلی افزود: نیاز به رصد روزانه اطلاعات و گرفتن گزارش های گوناگون وجود دارد. باید مدیریت هزینه داشته باشیم و احساس مشتریان را درک کنیم.باید برای دریافت نیازهای مشتریان تیمی را در خط مواجهه با مشتری داشته باشیم که مستقیم با مدیران در تماس باشند و خواست مشتریان را به برندها اطلاع دهند.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , برند دنیلی , لایو آموزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان