برند AK8 جادوگر فوتبال ایران در ویترین فروشگاه های هکتاتون نشست

برند AK8 جادوگر فوتبال ایران در ویترین فروشگاه های هکتاتون نشست
برند AK8 جادوگر فوتبال ایران در ویترین فروشگاه های هکتاتون نشست

برند هکتاتون که به همت علی اژدرکش  چند سالی است به بازار داخلی راه پیدا کرده و محصولات متنوعی از پوشاک ورزشی آقایان و بانوان را ارائه می دهد در جدیدترین همکاری خود با علی کریمی اسطوره فوتبال ایران از برند AK8 این بازیکن پیشکسوت رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از این برند ورزشی که روز سه‌شنبه 18 آبان ماه در ششمین طبقه مرکز خرید اپال سعادت آباد برگزار شد با میزبانی از جمع کثیری از فعالان وصنعت خرده فروشی، ورزشکاران رشته‌های مختلف، بازیکنان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و جمعی از مسئولان کشوری همراه بود. مرکز خریدی که مدتی است اقدامت منحصر به فردی را در بحث مسئولیت های اجتماعی انجام داده و به نوعی در حمایت از عرصه ورزش کشور می درخشد.

 

 

علی اژدرکش موسس و مدیرعامل برند هکتاتون در مراسم رونمایی از این برند  گفت: ما نماینده انحصاری برندهای پوما و هومل در ایران بوده و 2 بار نیز به عنوان اسپانسر با تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی همراه شدیم.

 

 

او ادامه داد: حضور در جلسات برند پوما برای من همانند حضور در یک دانشگاه بود و نتیجه آن هم خلق یک برند کاملا ایرانی به نام هکتاتون بود که 2 سال ابتدایی را در فاز مطالعاتی گذراند و حالا 3 سال از حضور آن در بازار ایران می گذرد. در واقع برند هکتاتون درحالی متولد شد که ما اعتقاد داشتیم توسعه بازار صرفا به توسعه شبکه فروش ختم نمی شود.

 

 

علی اژدرکش ضمن اشاره به جای خالی یک برند ورزشی خوب در بازار ایران از جایگاه مناسب ورزش ایران در رشته های گوناگون سخن گفت.

بنابر اظهارات او در مراسم رونمایی از برند AK8 ، برند هکتاتون بر سه محور عملکرد، دیزاین و طراحی و ارگانیزیشن استوار است .

مدیرعامل برند هکتاتون افزود: ما در تلاش هستیم تا توان، چابکی و سرعت ورزشکاران ایرانی را بالا ببریم. همچنین  3 موضوع active life style, street life style و ترند پایه های اصلی بحث طراحی ودیزاین هستند.

به گفته او 3 محور نیز برای بخش ارگانیزیشن تعریف شده که مهم ترین آن مسئولیت های اجتماعی است.

علی اژدرکش در پایان صحبت هایی خود اشاره ای به زندگی حرفه ای علی کریمی داشت و اعلام کرد همکاری برند هکتاتون با این بازیکن پیشکسوت یک بیزینس شخصی نیست.

 

 

Ak8 به دنبال جلب رضایت حداکثری است

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران  در مراسم رونمایی از برند ورزشی خود گفت: فرضیه راه اندازی این برند از همان سال ها در ذهن من بود و قرار بود سال گذشته این برنامه اجرا شود اما با وجود بحران کرونا و مشکلات دیگری که بر سر راهمان قرار گرفت یک سال به تاخیر افتاد.

او با زنده کردن یاد مرحوم مهرداد میناوند از قیمت پایین محصولات برند AK8 نسبت به برندهای مطرح ورزشی و همینطور تمرکز آن بر جلب رضایت حداکثری مردم و مصرف کنندگان سخن گفت و اعلام کرد: پس از ارائه نخستین کالکشن لازم است تا مطالعاتی روی میزان استقبال مردم از این برند انجام شود که نقش بسزایی را در موضوع قیمت گذاری ایفا خواهد کرد.

 

 

بنابر اظهارات علی کریمی لباس ورزشی با کیفیت ،خصوصا برای بانوان ورزشکار از سال های گذشته تا کنون یکی از اصلی ترین چالش ها و دغدغه‌های ورزشکاران در سطح ملی بوده است.

او با اشاره به سابقه حضور تعدادی از پیشکسوتان عرصه ورزش کشور در حوزه تولیدات برندهای پوشاک  و عملکرد نه چندان موفق این برندها از عدم حمایت از تولید کنندگان سخن گفت و از مسئولان حاضر در مراسم درخواست کرد تا با حمایت های خود از تولیدکنندگان در هرصنف، سبب ساز نتیجه بخش شدن سرمایه گذاری ها و دست یابی مردم به محصولات باکیفیت ایرانی باشند.

 

 

این اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا با ارائه نخستین کالکشن از برند AK8 و رفع کم و کاستی ها محصولاتی باکیفیت و درخور شان ایران و ایرانی به بازار داخلی کشور عرضه شود.

علی کریمی ضمن اشاره به  تجربه های دکتر علی اژدرکش در عرصه تولید وبرندسازی اظهار داشت که ما با بهره مندی از این تجربیات در صدد هستیم تا در وهله اول امکان استفاده مردم ایران از محصولات باکیفیت تولید داخل را فراهم کنیم و در صورت فراهم بودن شرایط و همینطور حمایت های لازم به موضوع صادرات نیز وارد شویم و به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کنیم.

بنابر صحبت های بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران پوشاک برند AK8 در تمامی شعب هکتاتون از جمله اپال حضور خواهد داشت.

 

 

مراسم رونمایی از برند AK8 و آغاز همکاری آن با برند هکتاتون به مناسبت همزمانی با تولد این اسطوره فوتبال با سورپرایز او و برگزاری جشن تولدی مختصر در جمع میهمانان حاضر در مراسم خصوصی رونمایی، همراه شد. ضمن اینکه طرفداران این فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال از چند روز قبل تر در جریان مراسم افتتاحیه در مرکز خرید اپال قرار گرفته بودند و از ساعت 18 برای حضور در این مراسم  در طبقه ششم مرکز خرید اپال دعوت شده بودند.

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , goldenbusinessmagazine , مرکز خرید اپال , اپال , علی اژدرکش , اپال سعادت آباد , علی کریمی , برند علی کریمی , هکتاتون , جادوگر آسیا , برند هکتاتون , AK8 , شعب هکتاتون , مهرداد میناوند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان