راز موفقیت کیکومیلانو از زبان مدیر این برند

راز موفقیت کیکومیلانو از زبان مدیر این برند
راز موفقیت کیکومیلانو از زبان مدیر این برند

جایی برای این که خودت باشی!

کیکو میلانو از زمان تاسیس در سال 1997 مدام در حال پیشرفت است و از یک برند مخصوص زیبایی به استانداردی برای مراقبت از پوست و بدن تغییر وجهه داده است.

کیکو میلانو که نام شهر محل تولدش را هم کنار خود دارد، اخیرا 60 واحد فروش را به مجموعه‌اش اضافه کرده و 10 بازار جدید در شمال آفریقا، خاورمیانه، جنوب شرق آسیا و آمریکا به راه انداخته که این  به معنای داشتن 62 بازار در سراسر جهان است. علاوه بر این به گفته «سیمونه دومینچی»، مدیر فعلی این برند، هدف 5 سال آینده کیکو، افتتاح 400 مینی فروشگاه ترسیم شده.

او ابتدا گفت: «برند ما نوپا و جوانی است اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته کیفیت بالای محصولات خود را ثابت کند. به طوری که نظر بسیاری از بانوان در کشورهای جهان را به خود جلب کرده است. ما می‌خواهیم امکان دستیابی تمامی بانوان با هر بودجه‌ای به بهترین لوازم و اکسسوری‌های ارایشی را فراهم کنیم. از این رو به همه مشتریان این امکان را می‌دهیم درهمه زمینه‌های آرایش و مراقبت پوست با محصولات باکیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه‌ای، زیبا باشند. کیفیت دیگر مترادف قیمت‌های بالا نیست.

 

 

 کاملا خلاق

خلاقیت و کیفیت را می‌توان به عنوان هسته مرکزی محصولات این برند معرفی کرد. در واقع محصولات کیکو میلانو، تلفیقی کامل و بی‌نظیر از کیفیت و خلاقیت با عملکرد تضمین شده است. محصولات کیکو، همواره طبق به روزترین معیارهای مد طراحی شده و برای سلیقه تمامی بانوان و دختران از هر سنی در سراسر جهان گزینه‌ای ارائه می‌کند. جذابیت و نوآوری‌های محصولات کیکو در بسته‌بندی زیبای آن‌ها هم کاملا مشهود است. شاید بتوان خلاقیت و کیفیت را جزئی از ژنتیک ایتالیایی‌ها دانست. علاقه این برند به مد، زیبایی، مدل ها و رنگ‌های جذاب و شیک بودن بر روی طراحی محصولات و کالکشن های برند کیکو میلانو تاثیر زیادی گذاشته است. به همین دلیل این برند ایتالیایی با تغییر قوانین و استانداردهای لوازم ارایشی، انقلابی در حوزه زیبایی و محصولات مرتبط با آن ایجاد کرده است. دیدگاه و چشم انداز زیبایی برند کیکو میلانو را می‌توان در این جمله خلاصه کرد که آنچه می‌خواهی، باش!»

 رویاها وفرمول‌های بزرگ

«سیمونه دومنیچی» برند «کیکو میلانو» را این گونه توصیف کرد: «برند ما به تولید محصولات آرایشی با کیفیت بسیارعالی و همچنین قیمت‌های مناسب شناخته می‌شود. محصولات ما با وجود کیفیت و اثربخشی فوق العاده‌‌ای که دارند، کاملا مقرون به صرفه هستند. کیکو محصولات خود را برای همه افراد با هر بودجه‌ای سازگار کرده است. کیکومیلانو تمامی محصولات آرایشی و مراقبتی خود را با فرمولاسیونی ایمن و بالاترین کیفیت ترکیبات سازنده تولید می‌کند. محصولات، ایمن بوده و از استاندارهای بالایی برخوردار هستند.  کیکو همچنین در تلاش است در ترکیبات تشکیل دهنده محصولات خود از پارابن استفاده نکند؛ به طوری اکنون بیشتر محصولات کیکو فاقد پارابن هستند. افزون بر این، ما به دنبال راهکارهای حذف سایر مواد شیمیایی مضر و نگهدارنده های نامناسب از ترکیبات محصولات هستیم.»

 

 

 تنوع فراوان

کیکو میلانو امروزه طیف وسیعی از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست صورت و بدن را متناسب با تمام سبک‌ها و همه انواع و رنگ پوست ها ارائه می‌کند. این برند با تولید بیش از 1600 محصول زیبایی فوق العاده متنوع و حرفه‌ای و جذاب از شما می‌خواهد شخصیت خود را از طریق رنگ‌ها ابراز کنید. به علاوه این برند همواره در حال بروز خلاقیت و هیجان و شگفتی بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با سلیقه و نیازتان و همچنین با رنگ های مورد علاقه خود، جلوه‌ای که می‌خواهید را خلق کنید.

«سیمونه دومینچی» از یک راز دیگر برندش پرده داشت: «محصولات برند کیکو میلانو بدون خشونت و تست بر روی حیوانات تولید می‌شوند.هیچ کدام از مواد تشکیل دهنده یا محصولات نهایی خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی‌کنیم. از طرفی در حال حاضر برای تولید محصولات سازگار با طبیعت تلاش می‌کنیم. برای این منظور به تازگی خط جدیدی از محصولات با تعداد محدود با نام Green Me توسط ما عرضه شده است. فروش آنلاین سبب شده در حال فروش روز افزون و رو به رشدی قرار داشته باشیم. کارشناسان بخش فروش کیکو میلانو علاوه بر فروش محصولات در زمینه ارائه مشاوره‌ها هم بسیارعالی و فعال عمل می‌کنند؛ به طوری که امکان آشنایی با صدها محصول جدید و متنوع این برند را برایتان فراهم می‌سازند. همچنین شما را در انتخاب محصول مورد نیازتان راهنمایی می‌کنند.»

جمله پایانی رئیس این برند خاطره‌انگیز است: «کیکومیلانو مدل دیگری از برندهای لوکس محسوب می‌شود؛ مدلی که با شخصی‌سازی کردن هر محصول به مشتریان انگیزه می‌دهد خودشان باشند، نه کس دیگری و این موضوع از رشد و بزرگی برند ما، حفاظت می‌کند.»

منبع: RLI

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , مد , کسب و کار , برند , محصولات آرایشی , برندهای لوکس , زیبایی , خلاقیت , زیبایی و مد , کیکومیلانو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان