فروشگاه بزرگ عمارت گلدسته رفاه در شهر اصفهان افتتاح شد

فروشگاه بزرگ عمارت گلدسته رفاه در شهر اصفهان افتتاح شد
فروشگاه بزرگ عمارت گلدسته رفاه در شهر اصفهان افتتاح شد

فروشگاه بزرگ عمارت گلدسته افتتاح گشت

از فروشگاه بزرگ عمارت گلدسته فرزند جدید خانواده بزرگ رفاه در استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ شامگاه پنجشنبه، نوزدهمین روز از آخرین ماه سال، رفاه بار دیگر قدرت‌نمایی کرد.

این روزها افتتاحیه‌های پی‌ در پی شعبات نوین فروشگاه رفاه در سراسر کشور زبانزد خاص و عام است و این بار یک فروشگاه ۲۳۰۰ متری در مجتمع تجاری عمارت گلدسته جنب هتل عباسی و در یکی از تاریخی‌ترین خیابان‌های اصفهان خدمت‌رسانی دیگر از شعبات این فروشگاه اصیل و ریشه‌دار کاملا ایرانی است.

عمارت گلدسته مجهز به سطح فروشی نوین و به‌روز با غرفه‌های تخصصی مواد غذایی تازه، غذای گرم و خانگی، فست فود، لبنیات تازه، قصابی، مرغ، ماهی، بیکری، لوازم خانگی، پوشاک و منسوجات و همچنین ویژگی‌های دیگری همچون: محصولات اختصاصی رفاه، پارکینگ اختصاصی، قیمت‌های پرتخفیف، کالاهای مرغوب و کنترل شده و ... است.

آیین افتتاحیه این فروشگاه فاخر با برنامه‌های جذابی مانند کنسرت گروه موسیقی پازل باند، اهدای خودروی برلیانس، آتش بازی، برش کیک و روبان و ... بود که با حضور مدیران و پرسنل رفاهی، مقامات استانی، مسئولان دولتی و مشتریان همیشه وفادار رفاه برگزار شد.

گفتنی است، این فروشگاه با خدمات نوین و دامنه کالایی گسترده و همچنین قیمت‌های باورنکردنی می‌تواند شما را از رفتن به فروشگاهی دیگر برای تهیه مایحتاج ضروری‌تان، بی‌نیاز کند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان