متن لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلايي با حسین جداری مدیر عامل مرکز تجاری تفریحی لاله پارک تبریز

متن لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلايي با حسین جداری مدیر عامل مرکز تجاری تفریحی لاله پارک تبریز
متن لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلايي با حسین جداری مدیر عامل مرکز تجاری تفریحی لاله پارک تبریز

 

جناب  آقای حسین جداری مدیر عامل مرکز تجاری تفریحی لاله پارک تبریز در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:

 آقای حسین جداری مدیر عامل مرکز تجاری تفریحی لاله پارک تبریز در گفت و گو با مهندس کشاورز گفت: تیم مدیریتی این مجموعه با احاطه حقوقی بر قانون کار جمهوری اسلامی ایران به جهت دغدغه جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی خود ،  اقدام بهعقد قرارداد منعطف و قانونی وعندالزوم خرید خدمت 15 روز در ماه  با پرسنل مرکز خرید نموده تا هم فشار مالی هزینه شارژ بر روی مستاجرین از بابت تامین مالی قرارداد کار پرسنل را کمتر نموده  و هم پرسنل عزیز در مواجهه با این چالش، متحمل تعدیل و بیکاری مطلق نشوند.

او پیرامون راه حل های کاهش هزینه ادامه داد: با توجه به تغییر شیفت کاری از دوشیفت به یک شیفت ، متناسب با شرایط کنونی، میتوان مبلغ قابل توجهی در هزینه ی انرژی و نگهداری ،  صرفه جویی نمود.

از دیگر راهکارهای کاهش هزینه در این شرایط میتوان از اجتناب عقد قرارداد با پیمانکار واسط نام برد ودر صورت حضور پیمانکار واسط در این مدت ، میتوان حداقل نیرو و دستمزد برای این دوره موقت ،را در نظر گرفت.

او درباره شرایط پس از کرونا ابراز امیدواری کرد که قسمت بزرگی از نیازهایی که به صورت سنتی، قبل عید هر سال تامین میشد به زمان پساکرونا انتقال یابد.

البته بایستی توجه داشت که سبک زندگی مردم تغییر نموده و ازاین پس خانوارها مدیریت مالی بیشتری نسبت به هزینه سبد خانوار خواهند نمود و کسب و کارهایی که بتوانند پاسخگوی این تغییر سبک زندگی باشند موفق تر خواهند بود.

همچنین میتوان با تاکید بر روی حس خوب خرید که شعار مجموعه لاله پارک نیز بوده شاهد رونق و ایجاد حس خرید برای بازار باشیم.

مدیرعامل لاله پارک تبریز در ادامه صحبت های خود بر ایجاد فضایی مطمئن و آرام در مراکز خرید در دوران پسا کرونا تاکید کرد وبه اهمیت و نقش پررنگ تر فروش آنلاین برندها به عنوان یکی از مولفه های مهم در فروش، با توجه به تغییر سبک زندگی متاثر از تجربه این اپیدمی اشاره کرد .

بنابر اظهارات آقای حسین جداری، مراکز تجاری بایستی قبل از شروع فعالیت  تمهیدات لازم را به لحاظ پروتکل های بهداشتی ابلاغی و استاندارد بجا آورده و از صرف هر گونه هزینه مالی و نظارتی در راستای ایمن نمودن فضای کسب و کار دریغ نکنند تا حس اطمینان و آرامش خاطر را برای حضور مشتریان در مراکز خرید ایجاد نمایند. مرکز خرید لاله پارک حتی قبل ازابلاغ تعطیلی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا  نسبت به ایجاد این تمهیدات بهداشتی با جدیت اقدام نموده و با توجه با اهمیت سلامت مشتریان مرکز خرید را تعطیل کرده بود.

او رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی و اولویت حفظ سلامت مشتریان و پرسنل ، نسبت به کسب درآمد را از جمله انتظارات مراکز خرید نسبت به مستاجران عنوان کرد و گفت: با توجه به اقدامات حمایتی لازم و پیشدستانه مالکان محترم از مساعدت مالی و معافیت  اجاره بهای مستاجرین  انتظار میرود مستاجرین نیز با تامین به موقع هزینه شارژ موجبات برقراری نظم و نگهداری مجموعه را فراهم نمایند

از دیدگاه او مراکز در آستانه افتتاح  حتما باید دو موئلفه نیازهای بهداشتی ویژه این دوره و  بررسی مجدد ظرفیت و تاثیر بحران برروی قدرت خرید و نیازسنجی مجدد منطقه را با کار کارشناسی انجام نموده  تا از ریسک بالای افتتاح در این دوره در امان بمانند.

مدیرعامل مرکز خرید لاله پارک تبریز گفت: گذراز این شرایط با آسیب کمتر نیازمند همکاری و تعامل سه گانه دولت-مالکین-مستاجرین است.

بنابر صحبت های او با توجه به اینکه مالکین و مستاجرین متحمل فشارهای قابل توجه ناشی از این بحران شده اند بنابراین از دولت میتوان انتظار داشت با اقداماتی همچون

  1 معافیت مالیات بر در آمد

2معافیت و یا تخفیف ملموس در حق بیمه

3مساعدت نظام بانکی در ارتباط با تخفیف سودهای تسهیلات ، تعویق در  پرداخت اقساط به حمایت شتافته و ضرورت داشته که این سیاست های حمایتی در در اسرع وقت انجام پذیرد.

گذراز این شرایط با آسیب کمتر نیازمند همکاری و تعامل سه گانه دولت-مالکین-مستاجرین است.

 

تگها : مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , ریتیل

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان