لزوم توسعه برندینگ پوشاک ایرانی

لزوم توسعه برندینگ پوشاک ایرانی
لزوم توسعه برندینگ پوشاک ایرانی

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، دکتر شاهین فاطمی مدیرعامل گروه چرم درسا در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو درخصوص وضعیت شرکت در دوران کرونا گفت: گروه چرم درسا درهمان روزهای ابتدایی شروع ویروس کرونا کمیته ای که از ده تن از مدیران درجه یک شرکت برای مقابله با پیامدهای منفی این ویروس تشکیل داد که این کمیته هر روز راس ساعت 12 تا 13 جلسه برگزار می کردند

فاطمی در ادامه ی این گفتگو به صنعت چرم و فشن ایران پرداخت و افزود:احساس ما بر این بود که صنعت چرم و صنعت فشن ایران به یک بلوغی رسیده که می تواند از مرز کیفیت نیز فراتر رود. اما ما معتقد برآن هستیم، برندهایی که در یک کشور به بلوغ و مطلوبیتی از کیفیت می رسند میتوانند حرف های جدیدی بزنند که برای مخاطبشان نیازهای عمیقی از زندگی اش را برطرف کند یعنی باید دید که مخاطب به دنبال چه چیز دیگری در کنار کیفیت است که ما آن را مهیا کرده و مشتری را بدین صورت جذب کنیم

وی با بیان اینکه در بخش سبک پوششی، هزینه ای صورت نگرفته است، گفت: متاسفانه در کشور میلیاردها تومان هزینه برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی شده است اما در بخش سبک پوشش که می تواند در راستای این امر باشد، هزینه و فرهنگ سازی خوبی صورت نگرفته است. در حال حاضر جوانان ما مجبور هستند که فرهنگ تولیدشده ناخواسته را بپوشند و آن به این علت است که برندهای ایرانی در اجتماعات، بدنه دولت، بدنه کارفرمایی که در کارخانه سرمایه گذاری می کند و همچنین در صنعت برندینگ دیده نشده است.

فاطمی در برنامه ریتیل شو با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه گذاری کشور روی زنجیره بالادستی بوده است، افزود: در حال حاضر روی مواد اولیه و تولید، سرمایه گذاری انجام شده اما روی برند که تاثیر بسزایی در سبک پوششی دارد، سرمایه گذاری اندکی صورت گرفته است. متاسفانه تسهیلات پرداختی نیز فقط در خصوص مواد اولیه و هزینه ها داده می شود و برند به عنوان یک دارایی نامشهود شناخته می شود.

وی به برندینگ شدن گروه چرم درسا اشاره کرد و ادامه داد: بنده اطمینان می دهم در سه سال آینده حداقل 5 برند بین المللی؛ منظور 5 تابلو در 5 کشور نیست، منظوراین است که 5 برند که ویژگی های قابلیت یک برند بین المللی را داشته باشند را، ما در کشور خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه چرم درسا تصریح کرد: ما برندهایی داریم که امروز در بلوغ کامل هستند. کیفیت، قله ای بی انتهاست و ما وظیفه داریم کیفیت را هر روز افزایش دهیم و این دلیل نمی شود از رسالت بین المللی و رسالت اینکه این بلوغ امروز به وجود آمده و ما می توانیم صدای فرهنگ و تمدنمان را به دنیا ببریم، غافل شویم.

دکتر فاطمی در پایان گفت: وظیفه شورای عالی برند های پوشاک این است که کمک کند فرهنگ اجتماع نسبت به برندهای موجود در ایران تغییر یابد و دانش فنی این حوزه افزایش پیدا کند.

 

تگها : خرده فروشی , ایران ریتیل شو , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند درسا , چرم و فشن

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان