مترو دومین رسانه بزرگ و مردمی

مترو دومین رسانه بزرگ و مردمی
مترو دومین رسانه بزرگ و مردمی

 

حامد جمالی، مدیرعامل شرکت آسانگار نیز در نمایشگاه ایران ریتیل‌شو 2019 در گفت‌وگویی که با «تیتر20» داشت گفت: «مترو به لحاظ اثربخشی و تاثیرگذاری که دارد می‌تواند دومین رسانه بزرگ پس از رسانه ملی به حساب بیاید چراکه حدود چهار میلیون و 200 هزار نفر در فضای مترو حضور دارند.»

او به امتیاز مترو نسبت به سایر رسانه‌‌های محیطی اشاره کرد و ادامه داد: «از پردرآمدترین قشر تا کم‌درآمدترین قشر در ردیف مخاطبان و مسافران مترو قرار می‌گیرند و در واقع زمان و وقفه‌ای که برای حضور مسافران در ایستگاه‌‌های مترو برای انتظار سپری می‌شوند امتیاز ویژه‌ای است.»

مدیرعامل شرکت آسانگار افزود: «آمار و ارقام ما در فضاهای مترو تفاوت بسیاری با اعداد و ارقام نجومی رسانه‌‌هایی دارد که به عنوان رسانه محیطی در سطح شهر فعال هستند.»

طبق اظهارات او: «مترو در واقع توانسته است شرایطی بسیار ویژه و آسان را برای دیده شدن فراهم کند.»

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان