همنشینی برندهای معتبر چرم ایران زیر یک سقف

همنشینی برندهای معتبر چرم ایران زیر یک سقف
همنشینی برندهای معتبر چرم ایران زیر یک سقف

همنشینی برندهای معتبر چرم ایران زیر یک سقف

اندیشه تأسیس مرکز تجاری در یک مجموعه شهری، بازتابی از رشد فیزیکی و اجتماعی آن است. توسعه فیزیکی شهر از یک سو و رشد اجتماعی و سیاسی شهر از سوی دیگر به همراه شکوفایی اندیشه های تازه در شهر نشینی موجب شده است که در تمام تقسیم بندی های شهر، کاربری‌های جدید شکل گیرد و نقاط خاصی از شهر به نوعی به کاربری‌های تجاری تخصیص یابد. خواسته اصلی در تمام مجتمع های تجاری ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا و دریافت خدمات و نیز برآورد یک نیاز اجتماعی است. مجتمع تجاری- اداری بازار چرم تمدن با قرار گرفتن درقلب تهران و دسترسی مطلوب به شاهراه‌های انتقالی مرکز پایتخت با هدف ارائه و نمایش چشم گیری از کلیه توانمندی های ممتاز  در صنعت چرم ایران، به عنوان دروازه ورود به بازارهای جهانی به دنبال آن است که  علاوه بر گردآوری برندهای معتبر چرم و پوشاک در کنار هم  و آسان نمودن خرید و انتخاب برای عموم مردم، فرهنگ مصرف کالای ایرانی را  نیز توسعه دهد و تا کنون نیز موفق به یکپارچگی بیش از 40 برند معتبر چرم و پوشاک در کنار هم شده است.

مشخصات اصلی بازار چرم تمدن

 دلایل زیادی موجب می شود تا یک منطقه، تجاری محسوب شود مهم ترین دلیل این است که خریداران زیادی هستند که دوست دارند در چندین بازار کنار هم قدم زنان، خرید کنند و یا جنس مورد نظرشان را از محله ای خاص بخرند. در قدیم این نقش را راسته بازار ها ایفا می کردند و در یک راسته ی خاص اجناس مشخصی را می فروختند، از طرفی دیگر این راسته ها در نزدیکی هم بودند تا بتوانند یکدیگر را پوشش دهند. امروزه نیز این پاساژ ها و مراکز خرید هستند که در کنار یکدیگر بنا می شوند، مانند مجتمع تجاری تمدن که در قطب تجاری و مرکز شهر تهران قرار دارد. مساحت مجموعه 10 هزارمتر است که شامل چهار طبقه تجاری، سه  طبقه اداری و دو طبقه مربوط به انبار ها و تاسیسات  است و دارای واحد های فروشگاهی، اداری، کافی‌شاپ، رستوران وانبار می باشد. در بخش تجاری مجموعه، فروشگاه های پوشاک ، کیف و کفش و لوازم آرایشی  و صرافی های معتبر فعالیت دارند و بخش اداری نیز دفاتر شرکت های بین المللی،  دفاتر معتبرترین صرافی های تهران و شرکت های بزرگ داخلی را شامل می شود.

از دیگر امکانات این مجموعه میتوان ازسیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، دوربین های مداربسته، سیستم اعلام حریق و اطفای حریق خودکار، سیستم برق اضطراری، آسانسورها و پله های برقی ژاپنی، موتورخانه مرکزی مجهز به تجهیزات ژاپنی و ... نام برد

اختصاص دادن فضای روف گاردن به رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات مجموعه تمدن میباشد که علاوه بر اینکه از محیط رستوران‌ و کیفیت غذا لذت ببرید، چشم‌انداز زیبایی از منطقه فردوسی تهران را ببینید.

شعار بازار چرم تمدن حمایت از تولیدکنندگان داخلی در عرصه پوشاک ، صنایع دستی و هنر ایرانی است از این رو فضاهایی از مجتمع به صورت غرفه های جداگانه به تولید کنندگان و کار آفرینان عزیز اختصاص یافته است که به صورت فصلی یا در زمان جشنواره ها و حتی به صورت دائمی میتوانند از آنها استفاده کنند.

مدیریت مجموعه تمدن با  بکارگیری مهارت های مدیریتی در بخش های مختلف مانند بخش روابط عمومی، تبلیغات، حراست و خدمات توانسته علاوه بر اینکه  محیطی شایسته برای عموم از نظر امنیت، رفاه  و آرامش ایجاد کند، نظر مدیران کارشناسان و بزرگان سازمان تجارت طلایی را نیز به سمت خود کشانده است و در سال 1398 به عنوان مدیریت برتر در حوزه مجتمع های تجاری دست یافته است.

ما به مشتریان خود وفاداریم

برگزاری جشنواره‌های فصلی و اهـدای جوایز ارزنده به بـرندگان و همچنین ارائـه بـن‌های تخفیف به مشتریان وفـادار دیگر فعالیت‌های بازار چرم تمدن است که به صورت مستمر همراه با جشن و موزیک زنده برگزار می‌شود.

بازار چرم تمـدن در راستای خـدمت به جامعه در عرصه های مختلف فرهنگ و هنر نیز پیشگام است.

 بـرگزاری سالانه فردوسی و برپایی جشن بزرگی در این خصوص که در آن علاوه بـر شاهنامه خوانی از کلیه شعـرا و نقاله خوانان جوان دعـوت و قدردانی میگردد همچنین پشتیبانی از عـرصه سینما دیگـر فعالیت بـازار چـرم تمـدن می باشد که به صـورت اسپانسر درفیلم ها و مجموعه های تلوزیونی مانند گشت ارشاد2 سعی در حمایت از این هنر دارد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان