چابکی سیستم لجستیک با راهبری افراد متخصص در سایه سمن

چابکی سیستم لجستیک با راهبری افراد متخصص در سایه سمن
چابکی سیستم لجستیک با راهبری افراد متخصص در سایه سمن

 

شرکت سایه ‌سمن‌ با مدیریت مهندس مقصود نصیر‌زاده، یکی از بزرگ ترین شرکت‌های خصوصی در صنعت پخش مواد غذایی و دارویی است که توانسته با ارائه خدمات گسترده در رنکینگ 100 شرکت برتر ایران حضور متوالی داشته باشد.

 

شرکت سایه سمن همواره مشتری‌مداری، مسئولیت‌پذیری و تکریم و پرورش نیروی انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

شرکت پخش سراسری سایه سمن، یکی از توانمندترین شرکت‌های صنعت پخش از نظر توان لجستیکی است و با به کارگیری و استفاده از علم نوین داده، باعث افزایش کارایی و اثربخشی زنجیره تامین با ایجاد قابلیت‌هایی نظیر پخش هوشمند، شده است.

 

از جمله امکانات لجستیکی شرکت سایه سمن، وجود بیش از 390 دستگاه کامیونت یخچالدار و ۷ دستگاه تریلی یخچال‌دار و ۲۱ انبار نگهداری محصول مجهز به سیستم سردخانه در سطح کشور است.

 

انبارهای شرکت پخش سایه سمن دارای بیش از 60 دستگاه ماشین‌آلات انباری است.

 

 

شرکت پخش سایه سمن دارای 8 شرکت حمل و نقل در شعبات تهران، کرج، زاهدان، بوشهر، رشت، ارومیه، شیراز و کرمانشاه است.

 

شرکت پخش سایه سمن در اقصی نقاط ایران در توزیع محصولات، رکورددار است و در کمتر از 48 ساعت در کل کشور محصولات خود را توزیع می‌کند.

 

شرکت پخش سراسری سایه ‌سمن با این تجهیزات جزء سه مجموعه عظیم کشور در صنعت پخش بوده و در زمان حاضر با بیش از ۲۷۰۰ نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش مواد غذایی و دارویی در ایران است.

 

این شرکت توانسته با استفاده از استراتژی HR و منابع انسانی در پهنای ایران گسترده شود و در تلاش است با افتتاح یک مگا پروژه ملی در بازارهای صادراتی و جهانی نیز بدرخشد.

 

سهامداران و مدیریت ارشد سازمان اطمینان راسخ دارند که با وجود نیروهای کارآمد، همراه با استفاده از تکنولوژی روز و رشد دانش و ارتقای بهره‌وری کارکنان با ارائه آموزش‌های اثربخش به آسانی بتوانند به اهداف بلندمدت سازمان در آینده نه چندان دور دست یابند.

 

 

شرکت سایه سمن در تلاش است سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موثر بر صنعت پخش خود را به سرعت به‌روزآوری کرده تا در عرصه پخش حضوری پررنگ داشته باشد.

 

شرکت سایه سمن با تکیه بر سرفصل‌های چابکی زنجیره تامین در صنعت خرده‌فروشی اعم از پایایی، بلاک چین، اینترنت اشیا، بیگ دیتا، اومنی چنل و یادگیری ماشینی، در بکارگیری هوش مصنوعی، هوشمند‌سازی سیستم فروش و توزیع زنجیره تأمین نیز بسیار پیشرو است.

تگها : زنجیره تامین , لجستیک , سایه سمن , انبارهای شرکت پخش سایه سمن , شرکت پخش سایه سمن , شرکت‌های صنعت پخش , شرکت سایه سمن , مقصود نصیر‌زاده

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان