«آرک» هتلی خاص در چین

«آرک» هتلی خاص در چین
«آرک» هتلی خاص در چین


«آرک» هتلی خاص در چین
 پیوند آب و خشکی

 در جهان هتل‌های گوناگونی با کیفیت‌های متفاوت وجود دارند اما در بین همه آنها، یک مورد خاص در چین خودنمایی می‌کند؛ هتلی به نام آرک که چه به لحاظ مهندسی سازه و چه از نظر مدل و ساختار با بقیه همتایانش تفاوتی اساسی دارد. پکن به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای، شهری باستانی با معابد خیره‌کننده و داستان‌های اسطوره‌ای و افسانه‌ای است. این شهر بی‌نظیر که سابقه تاریخی آن به بیش از سه هزار سال می‌رسد، کلکسیونی از آثار تاریخی را در خود گردآوری کرده و سالانه میزبان هزاران گردشگر است. چینی‌ها با بهترین دیدنی‌ها از توریست‌ها میزبانی می‌کنند و رویای آنها را برای حس داستان‌های کهن جامه عمل می‌پوشانند. با توجه به این حجم عظیم از گردشگران، هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

شاهکار معمار روسی
معمار برجسته روسی، الکساندر رمیزوف طرحی برای یک هتل چینی در بخش هتل‌های آینده ارائه داده که به نام هتل آرک چین معروف شده است. هتل آرک چین به راحتی 10 هزار توریست و جهانگرد و میهمان را در خود جای می‌دهد. این هتل معروف چین از پلاستیک‌های فشرده ساخته شده و در خشکی و همچنین روی سطح آب قادر به خدمات‌دهی است. در این سازه، استفاده از انرژی‌های نو در دستور کار قرار دارد. همچنین مطابقت با محیط زیست از دیگر موارد قابل تامل است. در بخش مرکزی هتل، یک ژنراتور بادی تعبیه شده که انرژی‌های مورد نیاز ساختمان را تامین می‌کند. در لایه بیرونی این هتل لوکس و مجلل چین، سلول‌های مورد استفاده قرار گرفته است. سلول‌ها قادر به تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی هستند و همچنین زمانی که سازه روی دریا قرار دارد، سلول‌ها انرژی گرمایی آب را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. شکل و ساختار این سازه گنبدی شکل است و این ویژگی در جذب انرژی‌های مختلف و همچنین واکنش ساختمان در مقابل زلزله بسیار حائز اهمیت است. مواد به کار رفته در این هتل چینی شکیل، بسیار سبک و مقاوم هستند. هتل آرک در چین یک دستاورد قابل توجه در صنعت ساختمان‌ها و هتلی شگفت‌انگیز و جذاب تلقی می‌شود. این هتل توسط یک شرکت روسی به نام Remistudio طراحی شده و ساختار شگفت‌انگیزی برای مطابقت با محیط زیست دارد. هتل آرک چین که یک هتل شگفت‌انگیز و بسیار زیبا و جذاب در جهان است، به‌زودی تبدیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی کشور چین می‌شود و تورهای چین گردشگران زیادی را برای دیدن این سازه پرجاذبه به سمت شرق آسیا می‌کشاند. 

امکانات خاص 
این هتل مجلل دارای موقعیتی مناسب برای توریست‌هایی است که جهت استراحت، چین را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند. از همان بدو ورود و قدم گذاشتن در هتل، بی‌شک هیجان‌زده خواهید شد و برخورد صمیمانه کارکنان حس بهتری به شما می‌دهد. اماکن استراحت میهمانان، مدرن و لوکس است و امکانات به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده که میهمانان از سطح بالایی از رفاه و آسایش برخوردار باشند. رنگ‌های کرم و آبی بیشتر از رنگ‌های دیگر به چشم می‌خورند و آرامش بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کنند. امکاناتی مانند رستوران، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل فراهم شده است. رستوران‌های متنوعی در این هتل وجود دارد. در بعضی از آنها غذاهای چینی و بین‌المللی سرو می‌شود و در برخی غذاهای ایتالیایی؛ بنابراین اگر ذائقه شما با غذاهای چینی سازگار نیست نگران نباشید چون در لیست متنوعی که ارائه می‌شود، بی‌شک غذای مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. حضور در مرکز اسپای هتل که خدمات ماساژ ارائه می‌دهد، خالی از لطف نیست و می‌توانید از امکانات جکوزی و سالن ورزشی استفاده کنید تا بیش از پیش به سطح بالای خدمات‌دهی در هتل مشهور چین پی ببرید! لیست خدمات هتل، ‏اطلاعات مورد نیاز برای جاذبه‌های گردشگری را به میهمانان هتل ارائه و تورهای مختلفی را به آنها معرفی می‌‏کند که می‌تواند راهنمای خوبی باشد. با این اوصاف حضور در چنین هتل جذابی قطعا لحظات زیبایی برای توریست‌ها می‌سازد؛ لحظاتی که علاوه بر لذت، تحیر و تحسین توریست‌ها را هم در پی دارد. تحسین کردن معماران چینی بابت ساخت چنین هتل منحصربه‌فردی قطعا کمترین کار ممکن از سوی ساکنان این هتل رمزآلود و جذاب محسوب می‌شود!
  

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان