آغاز همکاری ماهنامه تجارت طلایی و شرکت دایاتک

آغاز همکاری ماهنامه تجارت طلایی و شرکت دایاتک
آغاز همکاری ماهنامه تجارت طلایی و شرکت دایاتک

ماهنامه تجارت طلایی در راستای شناسایی نیازهای کسب‌وکارهای بازار ایران و توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان خود با هدف ارتقای استانداردهای علمی و عملیاتی صنعت خرده‌فروشی کشور طی تفاهمی با شرکت دایاتک از این پس بخشی را به ماهنامه خواهد افزود به نام «سمت مشتری» که به صورت تخصصی به مبحث جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها، زیرساخت‌های راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان و معرفی متدهای نوین مشتری‌مداری، برنامه‌های وفادارسازی و بهبود کسب‌و‌کارها خواهد پرداخت.

این بخش از مطالب تخصصی توسط تیم دایاتک تهیه خواهد شد و عمدتا تحلیل‌ها و نتایج فعالیت‌های این شرکت روی پروژه‌های فعلی و جاری کسب‌و‌کارها و مشتریان موجود در بازار ایران خواهد بود.

با توجه به اهمیت موضوع تحلیل اطلاعات و رفتار مشتریان، یکپارچه‌سازی سیستم‌ها، راه‌اندازی برنامه‌های وفاداری (Loyalty program)و تاکید بر استفاده از متدهای علمی مشتری‌مداری که این روزها با توجه به بحران‌های اقتصادی تشدید شده است، امیدواریم این بخش جدید از نشریه مورد توجه و رضایت مخاطبان قرار بگیرد و مثال‌های واقعی آن برای مخاطبان و شرکت‌ها راهگشا باشد.

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , مشتری مداری , همکاری , dayatek , دایاتک , برنامه وفاداری , یکپارچه سازی سیستم ها , تحلیل اطلاعات , رفتار مشتریان , سمت مشتری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان