از خوب به عالی

از خوب به عالی
از خوب به عالی

«از خوب به عالی» همان‌گونه از نامش برمی‌آید، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می‌کند و عرصه‌های بزرگ اقتصادی را ارائه می‌دهد.

این کتاب راز موفقیت موسسات برتر دنیا را بازگو می‌کند و ما را با عملکرد مدیران برتر آشنا می‌سازد و با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی، مفاهیم مدیریتی را شرح می‌دهد.

وجه تمایز این کتاب نسبت به سایر کتاب‌های مدیریتی، نگرش خلاق آن است بدین‌معنا که اصول و روش‌های مدیریتی را از قالب کلیشه‌های همیشگی خارج می‌کند و می‌گوید که همه ما در هر زمینه‌ای که فعال باشیم می‌توانیم بالا و بالاتر برویم، می‌توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چنبره ماندن در وضعیت صرفا خوب برهانیم.

از خوب به عالی، ظاهرا یک کتاب اقتصادی و به عبارتی مدیریتی است اما در نهایت هدف آن ارتقای سطح تفکر بشر و رسیدن به رفیع‌ترین جایگاه‌هاست.

نویسنده این کتاب از اعضای گروه تالیف کتاب ماندگاری بوده است. این کتاب به مدت پنج‌سال پرفروش‌ترین کتاب در سطح ملی بوده و هم‌اکنون میلیون‌ها نسخه از آن در حال چاپ است. کالینز به‌عنوان استادی که سال‌ها به مطالعه شرکت‌های باثبات و عالی پرداخته امروز در شرکت‌ها و بخش‌های مختلف اجتماعی به مدیران رهنمود می‌دهد. او عضو رسمی دانشکده بازرگانی دانشگاه استنفورد بوده و جایزه استاد برجسته را نیز از همین دانشگاه دریافت کرده است.

از خوب به عالی به قلم جیم کالینز نوشته و توسط ناهید سپهرپور ترجمه شده است.

تگها : مرکز خرید , ماهنامه تجارت طلایی , معرفی کتاب , موفقیت , از خوب به عالی , موسسات

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان