افتتاح سومین و بزرگ‌ترین شعبه هایپرفامیلی در تهران

افتتاح سومین و بزرگ‌ترین شعبه هایپرفامیلی در تهران
افتتاح سومین و بزرگ‌ترین شعبه هایپرفامیلی در تهران

سومین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرفامیلی که هم‌اکنون بزرگ‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه فامیلی در تهران است، در میدان تیموری واقع در محله طرشت افتتاح شد.

این مراسم که با حضور پرشور مردم و جمعی از هنرمندان و مدیران صنعت خرده‌فروشی همراه بود، عصر روز پنج‌شنبه 11 آذرماه به‌طور رسمی افتتاح شد. با توجه به این شعبه از روز جمعه، پنجم آذرماه به طور آزمایشی به بهره‌برداری رسیده بود.

این مراسم روز پنج‌شنبه ساعت 18عصر به میزبانی شاهین جمشیدی از مجریان توانمند تلویزیون و با حضور ساسان کریمی و ابوطالب حسینی از کمدین‌های نام‌آشنا و پرطرفدار، برگزار شد.

افتتاح فروشگاه توسط مهندس محمدحسین اسمایی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی انجام گرفت وسپس مراسم رسمی افتتاحیه در طبقه منفی یک فروشگاه آغاز شد.

محمدحسین اسمایی در ابتدای مراسم با اشاره به اینکه شعبه میدان تیموری چهل‌وسومین شعبه از مجموعه فروشگاه‌های هایپرفامیلی است، گفت: مفتخرم این خبر خوش را به مردم این منطقه اعلام کنم که با هماهنگی‌های صورت گرفته از یک هفته دیگر این فروشگاه به‌طورشبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است و همچنین در تلاش هستیم تا یک ماه آینده فروش آنلاین این شعبه را نیز راه‌اندازی کنیم.

پس از صحبت‌های کوتاه مدیرعامل مجموعه، مراسم با مشارکت مردم و اجرای تئاتر کمدی ساسان کریمی و استندآپ ابوطالب حسینی پایان یافت.

براساس گزارش‌های میدانی، مردم محله طرشت در زمان بهره‌برداری آزمایشی استقبال بسیارخوبی از فروشگاه داشتند. تنوع کالا، فراوانی اجناس و ازهمه مهم‌تر تخفیف‌ها و قیمت مطلوب و مناسب کالاها می‌تواند از دلایل این استقبال باشد.

با توجه به حضور گسترده و استقبال کم‌نظیر مردم از فروشگاه هایپرفامیلی، این مجموعه تصمیم گرفت مراسم افتتاحیه بزرگی را برای اهالی منطقه برگزار کند.

لازم به ذکر است شعبه میدان تیموری فروشگاه‌های فامیلی دارای 1200متر سطح فروش، پارکینگ رایگان و بیش از 7هزارقلم کالاست.

در این فروشگاه مواد بهداشتی، مواد غذایی تازه، گوشت، مرغ، میوه، آجیل و خشکبار و سایر کالاها عرضه می‌شود.

تگها : هایپرفامیلی , میدان تیموری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان