افتتاح سینماهای نسل جدید در مجموعه تجاری ال‌مکان

افتتاح سینماهای نسل جدید در مجموعه تجاری ال‌مکان
افتتاح سینماهای نسل جدید در مجموعه تجاری ال‌مکان

 

سینماهای چندبعدی شرکت AMC در مجموعه تجاری ال‌مکان عربستان شروع به کار کردند. این سینماها در مجموعه تجاری ال‌مکان واقع در حفر البطین شهر ریاض، با ظرفیت کلی 850 جایگاه و تعداد هشت صفحه نمایش عظیم شروع به فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان کرده است.

کلوین کوک، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سویکورپِ عربستان سعودی اظهار داشت: «سرمایه‌گذاری جدید ما در اولین سینمای چندمنظوره منطقه حفر البطین به تجارت ما تنوع بخشیده و جریان درآمد را برای سرمایه‌گذاران ما گسترش می‌دهد. ما اهمیت قابل توجهی برای  بخش تفریحی و سرگرمی جدید که اخیراً در پادشاهی عربستان افتتاح شده است قائلیم. همچنین برای ما مهم است که بتوانیم برندی جهانی مانند سینماهای چندمنظوره AMC را معرفی کنیم که مقصدی نمادین را برای میهمانان سعودی ما ایجاد کند. این سینماها با ایجاد نوآوری، تجربیاتی غیرقابل توصیف به بینندگان فیلم در سراسر جهان ارائه داده است. در آینده‌ای نزدیک مجتمع تجاری ال‌مکان تبدیل به یکی از محل‌های دائمی برای تفریحات ​​خانوادگی در شهر خواهد شد.»

با افتتاح سینماهای AMC در مرکز تجاری ال‌مکان این شرکت سرمایه‌گذاری با ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری عمومی اقدام به گسترش این سینماها در سراسر پادشاهی عربستان کرده است. در آوریل 2018، شرکت AMC اولین سینمای خود را در عربستان سعودی، واقع در منطقه تجاری ملک عبدالله شهر ریاض افتتاح کرد. همچنین طبق برنامه مقرر شده سرمایه‌گذاران، سالن‌های سینمایی بیشتری در سه شهر ریاض، داودمی و تبوک در موعد مقرر افتتاح خواهند شد.

 

منبع: imagesretail.me

 

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , سینما , افتتاحیه , مجموعه تجاری ال‌مکان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان