افتتاح پروژه بزرگ فدک مال با اشتغال زایی برای 3هزار نفر

افتتاح پروژه بزرگ فدک مال با اشتغال زایی برای 3هزار نفر
افتتاح پروژه بزرگ فدک مال  با اشتغال زایی برای 3هزار نفر

فاز نخست مجموعه تجاری، فرهنگی و گردشگری فدک مال 25 مهرماه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فدک مال، مسعود صرامی، مدیر عامل شرکت پرستیژلند ایران و بنیانگذار پروژه فدک، با اشاره به اینکه هدف این شرکت، ایجاد 4 پروژه در چهارنقطه شهر اصفهان بوده می‌گوید: ما در سال 1391 پروژه عظیم مجموعه سیتی سنتر را به بهره برداری رساندیم، در شهریور سال 1396 شهرک سلامت اصفهان، قطب درمان کشور را افتتاح کردیم و حالا آماده ارائه خدمت به مردم شمال شهر اصفهان در فدک مال هستیم. وی ادامه می دهد: یکی از محاسن این کار انتقال ترافیک شهری به چهارنقطه شهر و کاهش ترافیک در سطح شهر است.

 

 

مسعود صرامی با بیان این نکته که با ساخت پروژه فدک در این منطقه از شهر،  بافت عمومی این منطقه نیز تغییر خواهد کرد اضافه می کند: هدف اصلی ما پرداختن به مسائل اجتماعی بوده و بدون شک وجود چنین پروژه هایی در مناطق کم برخوردار شهر، سبب می شود که نیازهای مردم آن منطقه نیز تحت الشعاع قرار گیرد و وضعیت بهتری رقم بخورد. وی ادامه می دهد: نخستین موضوعی که می توان به آن پرداخت اضافه شدن امکانات رفاهی است که پیش از این در این منطقه نبوده است؛ برای مثال مردمی که تا پیش از این می بایست مواد غذایی (که در برخی فروشگاه های کنار خیابان آن هم به سبب آفتاب خوردگی و عدم بررسی کیفیت و انقضا) که برای آنها ضرر دارد استفاده کنند، حال می توانند زیر یک سقف و بدون نگرانی مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

صرامی با تاکید به این نکته که علاوه بر کیفیت، قیمت مواد غذایی در فروشگاهی مانند هایپراستار فدک نیز از فروشگاه های سطح شهر مناسب تر است می گوید: با این شرایط و با گذر زمان مردم آن منطقه نیز بابت پولی که پرداخت می کنند کالای مناسب دریافت کرده و سطح خرید و فروش در آن منطقه تغییر می کند.

 

 

وی ادامه می دهد: همین امر سبب می شود مردم با حقوق اجتماعی شان بیشتر آشنا شده و آن را از دیگر خدمت گذاران شان در شهر نیز طلب نمایند.

بنیانگذار فدک مال، فواید وجود چنین پروژه هایی را به این موارد محدود ندانسته و با تاکید مجدد روی هزینه های مردم خاطرنشان می کند: وقتی مردم این منطقه خرید مختلفی داشته باشند باید با تاکسی و یا خودرو شخصی به نقاط مختلفی در سطح شهر رفته و از مغازه های مربوطه خریدهای خود را انجام دهند ؛ این اتفاق نه تنها سبب افزایش ترافیک شهری و هزینه حمل و نقل مردم می شود بلکه وجود گرما و سرما در سطح شهر آزاردهنده بوده و امکان انتخاب صحیح را نیز هنگام خرید از مردم سلب می کند، ضمن آنکه مسیر موجود میان فروشگاه ها سبب اتلاف زمان خریدار می شود.

وی ادامه می دهد: در حالی که در پروژه ای مانند فدک مال، مردم آن منطقه نیاز به حمل و نقل با ماشین ندارند و زیر یک سقف در زمان گرما و سرما با هوای متبوع به آسانی می توانند از خرید خود لذت ببرند و بجای سفر به 10 نقطه از شهر تمام نیازهایشان را بصورت تجمیعی در فدک مال برطرف نمایند.

 

 

مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران، با اشاره به دیگر آثار اجتماعی بهره برداری از پروژه فدک می افزاید: وجود پارکینگ رایگان در این مجموعه نیز خدمتی است که علاوه بر مردم برای شهر نیز اهمیت فراوانی دارد؛ وقتی به جای پارک دوبل در خیابان ها، پارکینگ فدک مال مملو از خودرو باشد، وضعیت ترافیک و زیبایی شهر نیز بهبود می یابد.

مسعود صرامی، یکی از خصوصیات چنین پروژه هایی را نظام مند بودن آنها برمی شمارد و می گوید: ما در این پروژه مالیات خودمان و برخی واحدهایی که مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمی کنند، می پردازیم که باعث افزایش درآمد شهرداری شده و این درآمد برای مردم شهر هزینه می گردد.

 وی ادامه می دهد: ما علاوه بر اینکه برخی هزینه ها مانند جمع آوری و انتقال زباله با میزان قابل توجه و نوسازی تیرهای چراغ برق در خیابان منتهی به فدک مال را خود برعهده می گیریم، مدیران شهری را نیز از هزینه های بیشتر بی نیاز می کنیم چرا که با وجود یک مجموعه بزرگ تجاری نیازی به ساخت پارکینگ، جدول کشی خیابان و... برای فروشگاه های کنار خیابان نخواهد بود و در نتیجه این هزینه از مردم دریافت نمی گردد.

مسعود صرامی در پایان ضمن دعوت از همه همشهریان برای حضور در فدک مال ابراز امیدواری کرد که این پروژه نیز بتواند در خدمت مردم و برای آنها گام بردارد.

 

تگها : مراکز خرید , ماهنامه تجارت طلایی , مراکز تجاری , بهره برداری , مجموعه سیتی سنتر اصفهان , فدک مال اصفهان , بهره برداری از مرکز خرید , خرده فروشی 2021 , شهرک سلامت اصفهان , مسعود صرامی , شرکت پرستیژلند , فدک مال , مجموعه تجاری، فرهنگی و گردشگری فدک مال , شرکت پرستیژلند ایران , بنیانگذار فدک مال , اخبار اصفهان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان