رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت
رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

 


هالیدی

گروه تولیدی هالیدی که از سال 1374 شروع به فعالیت کرده، اکنون توانسته در زمینه تولید انواع تریکو جایگاه شناخته‌شده‌ای کسب کند.

این برند در مسابقه اینستاگرامی که تدارک دیده، هر هفته برای همه مخاطبان خود جایزه در نظر گرفته است. پنج جایزه یک‌میلیون‌تومانی فقط با فالو کردن صفحه هالیدی در اینستاگرام و لایک کردن 10 پست آخر، هر هفته نصیب برندگان می‌شود. این جوایز به مدت 10 هفته ادامه دارد.

اولین قرعه‌کشی هفتگی برند هالیدی نیز پنجشنبه 13 شهریور ساعت 22 انجام شد.

 

 

جانبو

فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو طبق روال هر هفته یکشنبه‌ها قرعه‌کشی انجام می‌دهد. هر هفته این فرصت را دارید تا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی با جواب درست به مسابقه اینستاگرامی این فروشگاه امتحان کنید.

با توجه به فرارسیدن فصل مدرسه‌ها، سوال مسابقه اینستاگرامی جانبو این بود: «فروش ویژه بازگشت به مدرسه با جانبو تا چه تاریخی ادامه دارد؟»

 

 

تولیکا

مجموعه تولیدی تولیکا که در سال 1371 با هدف تولید پوشاک بانوان وارد بازار شد، در صفحه اینستاگرامی خود خبر از یک جشنواره کهکشانی داد و نوشت: این آخرین فرصت برای خرید حضوری یا آنلاین با تخفیف 70 درصد از تمامی شعب تولیکاست.

محصولات تولیکا در رسته پوشاک میهمانی و تین شامل شومیز، بلوز، تونیک، دامن، کت و شلوار، کت تک، پیراهن و سارافون و همچنین مانتوهای مجلسی، کیف و کفش میهمانی است.

 

 

هایپراستار

 فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر‌استار در کمپینی که به مناسبت بازگشایی مدارس به راه انداخته، قصد دارد مبالغ جمع‌آوری شده را به کودکانی که برای ادامه تحصیل نیاز به کمک مالی دارند اختصاص دهد.

به این ترتیب مشتریان هایپراستار می‌توانند با خرید کارت‌های مهربانی از همه شعب این فروشگاه در سراسر کشور در این کار خیر سهیم باشند.

به اندازه مبلغ کارت‌های مهربانی خریداری‌شده، هایپراستار نیز همین مبلغ را اضافه کرده و به این کمپین کمک خواهد کرد که از آن به عنوان مسئولیت اجتماعی خویش یاد کرده است.

 

 

بادی‌اسپینر

برند بادی‌اسپینر که از سال 1386 کار خود را با طراحی لباس‌های مردانه آغاز کرده، امروز در عرصه پوشاک زنانه نیز فعالیت می‌کند و بیش از 40 شعبه فعال در سراسر کشور دارد.

این برند در صفحه اینستاگرامش خبر از تخفیفات پایان تابستان داد؛ با این عنوان که: «تابستون رو با جذاب‌ترین‌ها تموم کن.»

خرید تمامی محصولات با تخفیف در تمامی شعب بادی‌اسپینر و فروشگاه آنلاین آن برقرار است.

 

 

مل اند موژ

برند مل اند موژ خبر از تخفیفات 50درصدی در صفحه اینستاگرامش داد. این تخفیفات از 19 شهریور در تمامی شعب و همچنین فروشگاه آنلاین مل اند موژ برقرار است. همچنین برای خرید اول از سایت مل اند موژ یک هدیه 50 هزارتومانی درنظر گرفته شده است.

برند ایرانی مل اند موژ که در سال 1386 شروع به فعالیت کرده، محصولاتی متنوع شامل تی‌شرت، تاپ، کفش، شومیز، بلوز، پولوشرت، شلوار، لگ، شلوارک، شلوار ورزشی و... را برای آقایان و بانوان متناسب با سلیقه ایرانی تولید می‌کند.

 

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , هایپراستار , بادی اسپینر , هالیدی , مل اند موژ , تولیکا , جانبو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان