خلاقیت «فانتا» در مراکز خرید

خلاقیت «فانتا» در مراکز خرید
خلاقیت «فانتا» در مراکز خرید

فانتا در جدیدترین تولیدات خودش در مراکز خرید مشهور دنیا، خلاقیت جدیدی به وجود آورد.

این برند به عنوان یک نام با هویت، برجسته و جسور از گذشته دور درهالووین فعال بوده اما در شرایط فعلی که به علت شیوع کرونا لزوم حفظ فاصله فیزیکی احساس می‌شود، اجرای سنت دیرینه شعبده بازی، برگزاری یک میهمانی یا رویدادی خاص در دنیای واقعی سخت به نظر می‌رسد. در نتیجه در جشن  هالووین امسال، فانتا از بسته بندی نارنجی متمایز محصولات خود برای انتقال یک پیام هالووینی شاد، شبح‌وار و مناسب استفاده کرد؛ به این ترتیب که درهای نارنجی رنگ بطری‌های فانتا با دهانی باز یادآور کدوهای نمادین هالووین بودند.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , تبلیغات , خلاقیت , هالووین , شعبده بازی , فانتا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان