رفاه به زودی فرا مرزی می‌شود

رفاه به زودی فرا مرزی می‌شود
رفاه به زودی فرا مرزی می‌شود

مدیرعامل شرکت فروشگا ه های زنجیره ای رفاه؛
-در آینده نزدیک رفاه در خارج از مرزهای ایران فروشگاه تاسیس خواهد کرد
-تاسیس فروشگاه های حجمی یکی دیگر از برنامه های متفاوت و متمایز رفاه است

 باوجود تحریم های ظالمانه علیه ایران و ایجاد مشکل برای بسیاری از بنگاه های اقتصادی ، در3 سال گذشته  اشتغالزایی جوانان درمجموعه رفاه از2هزار و500 نفر به 11هزار و200 رسیده است.
به گزارش روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای رفاه گیلان ، دکتر محمدی پس از مراسم معارفه مدیر جدید این استان گفت ؛ باهدف افزایش درآمد غیرنفتی برای کشور وانتقال فرهنگ ایرانی ، شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در آینده نزدیک در خارج از مرزهای ایران فروشگاه تاسیس خواهد کرد.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران و ایجاد مشکل برای بسیاری از بنگاه های اقتصادی کشور گفت ؛ باوجود همه این معضلات ، شرکت رفاه به عنوان بخشی از مسئولیت و تعهدی که به کشور دارد، درحوزه اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده و متخصص از 2 هزار و 500نفر در 3 سال گذشته به 11هزار و208 نفر رسانده است .
مدیرعامل و عضو هیات مدیره فروشگاه های زنجیره ای رفاه  گفت ؛ افزایش تعداد فروشگاه های فرانچایز یا رفاه مارکت به بیش از 600 فروشگاه ، راه اندازی 120 فروشگاه کوچک ، متوسط و بزرگ و توسعه فروشگاه های وی مارکت یا کوچک از برنامه های اجرایی رفاه تا پایان امسال است. 
دکتر محمدی از راه اندازی فروشگاه هایی متفاوت و نسل مدرن در کشور خبر داد و افزود ؛  درنظر داریم در یکسال آینده 3 فروشگاه بزرگ حجمی فروشی یا از تولید به مصرف  را که درسال های اخیر در دنیا پیشرفت زیادی کرده است را برای اولین بار در ایران راه اندازی کنیم. 
در این مراسم که در رشت برگزارشد ، فرساد خجسته به عنوان مدیرفروشگاه های زنجیره ای رفاه گیلان منصوب شد و از زحمات میترا عباسی در مدت مدیریتش دراین استان تجلیل و قدردانی شد.

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ریتیل , فروشگا های زنجیره ای رفاه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان