زیبایی در آینه برندها به سبک لورئال

زیبایی در آینه برندها به سبک لورئال
زیبایی در آینه برندها به سبک لورئال

 به‌طورکلی، زیبایی همه چیز را شامل می‌شود و آینده می‌تواند مدلی از زیبایی فیزیکی، دیجیتالی و مجازی باشد. ما با علم، فناوری و خلاقیت در حال شکل دادن به آن هستیم.

گروه لورئال، قبلا در حال بررسی مدل‌های تجاری جدید بازاریابی در عصر دیجیتال و واقعیت افزوده بوده و به همین دلیل، این گروه ModiFace را در سال2018 خریداری کرد. از طریق این فناوری، آنها تاکنون بیش از یک‌میلیارد آزمایش با استفاده از آرایش مجازی و رنگ مو داشته‌اند. فناوری درحال تغییر معیارهای زیبایی است؛ به‌عنوان‌مثال، به Lancôme Skin Screen به‌عنوان یک ابزار تشخیص پوست نگاه کنید. لورئال به‌وسیله فناوری جدید با استفاده از 15000تصویر، 13مشکل پوستی مختلف را جمع‌آوری می‌کند. این ابزار هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل مراقبت از پوست را به ارمغان می‌آورد.

زیبایی، این روزها درحال ابراز خود به شیوه جدید از طریق برندهاست و به همان ترتیب، فضای دیجیتال، امکاناتی را برای مردم به وجود آورده تا بتوانند خود را ابراز کنند. فضای مجازی یک راه جدید حیرت‌انگیز برای مردم تلقی می‌شود. به‌عنوان مثال، آواتارها در واقع هویت دیجیتالی افراد و نحوه بیان و بازنمایی خودشان هستند؛ به‌طور مثال، نسلZ  بیش از آنکه اهل دنیای دیجیتال باشد، شیفته هوش مصنوعی شده است.

57درصد از این نسل، احساس می‌کنند وقتی از هویت‌های دیجیتال استفاده کرده، می‌توانند خود را آشکارتر بیان کنند.

چرا برندها باید متاورس را بپذیرند؟

متاورس یک رویکرد غوطه‌ورانه و روایی درباره برند است و به غول‌های تجاری اجازه می‌دهد جایگاه خودشان را در این دنیای جدید کشف کنند.

ایده‌های جدید در مورد فناوری در زمینه برندها این بود که دو برند در زمینه آرایش مو و آرایش تلفیق شوند تا ظاهری جدید برای افراد به وجود بیاید و این گونه، مشتری شانس بیشتری برای به‌دست‌آوردن رضایت کامل داشته باشد. حقیقت این است که در زمینه زیبایی، امروزه چیز زیادی برای ابراز وجود باقی نمانده است. بااین‌حال، سازندگان فناوری جدید، لزوما دانش علمی کافی برای بیان نحوه کارشان در فضای مجازی ندارند؛ بنابراین، همکاری همه‌جانبه ابزارهای تکنولوژیک زیبایی با برندهای فعال و مشهور در این زمینه، چنین مشکلی را برطرف می‌کند و فضای جدید و سه‌بعدی در واقع به تقویت پلت‌فرم‌های خلاقانه زیبایی می‌انجامد.

منبع: RETAILRITESH

نویسنده: ریتش موهان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان