صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشران اقتصاد کشور است

صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشران اقتصاد کشور است
صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشران اقتصاد کشور است

در گفت وگو با خبرگزاری صنایع مطرح شد:

صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشران اقتصاد کشور است

 

مهندس شاهرخ کشاورز مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه تجارت طلایی و نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران  ضمن اشاره به عملکرد مجموعه فروشگاه های زنجیره ای در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور از خدمات بایسته و شایسته فروشگاه های زنجیره ای کشور تقدیر کرد.  

مهندس کشاورز در گفت گویی که با خبرگزاری صنایع  داشت،در خصوص نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دوران کرونا، اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای جزو معدود صنایعی هستند که در این مدت رشد بسیار سریع و قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

با توجه به تعطیلی‌هایی که در سرتاسر دنیا اتفاق افتاد و تدابیری که حاکمیت اندیشیده بود،  مصلحت بر این شد که فروشگاه‌های زنجیره ای باز باشند و به مردم خدمات ارائه دهند، لذا با توجه به هدایت سبد خانوار به سمت محصولات غذایی طبیعی بود که اهمیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشتر شد.

علیرغم اینکه  در دوران تعطیلی‌ها پرسنل این فروشگاه‌ از باب ابتلا به ویروس بسیار نگران بودند اما کلیه فروشگاه‌های زنجیره ای کشور سعی کردند با رعایت استاندارد‌های پزشکی و پروتکل‌ها نسبت به خدمات رسانی به هموطنان کوتاهی نکنند.

 

نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران  با اشاره به اینکه سال ۹۹ این صنعت جزو پیشران‌های اقتصادی کشور بوده است، تصریح کرد:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه و هایپر استار و هایپرمی و دیلی مارکت و… تعداد بسیار زیادی شعبه اضافه کردند و فرصت‌های شغلی زیادی به همین جهت افزایش یافت و حمایت شایان توجهی از تولید ملی شد.

فراموش نکنیم که مصداق حمایت از تولید ملی فقط عرضه  مواد غذایی و محصولات نیست و ساخت و تجهیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنایع وابسته مثل نرم افزار و سخت افزار و یخچال نیز در این رابطه  مورد حمایت قرار گرفتند و کارکنان از امنیت خاطر بیشتری  برخوردار شدند.

 

بحران منابع انسانی

نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران  در پایان پیرامون اینکه تجربه رشد سریع فروشگاه‌های زنجیره ای بحرانی را با عنوان بحران منابع انسانی رقم زد، اظهار کرد:

اکنون سرعت افتتاح شعب از سرعت استخدام پرسنل و آموزش آن‌ها بیشتر است و به شدت در این دوران با بحران منابع انسانی روبرو هستیم و امیدواریم بتوانیم این چالش را حل کنیم و همچنین امیدواریم دولت و حاکمیت از این عملکرد ارزشمند و ماندگار فروشگاه‌های زنجیره‌ای حمایت‌های کافی داشته باشد، زیرا همچنان بحران کرونا در کشور و جهان باقی است و تامین مایحتاج مردم از جمله مواد غذایی در اولویت خانواده‌ها است.

تگها : تولید ملی , ماهنامه تجارت طلایی , کرونا ویروس , کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , هایپرمی , رفاه , دیلی مارکت , پروتکل‌های بهداشتی , هایپر استار , بحران , خبرگزاری صنایع , نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا , شیوع ویروس کرونا , دوران کرونا , سبد خانوار , بحران منابع انسانی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان