لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با محمدرضا بابارضا ازفعالان صنعت رستوران و کافه

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با محمدرضا بابارضا ازفعالان صنعت رستوران و کافه
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با محمدرضا بابارضا ازفعالان صنعت رستوران و کافه

 

جناب آقای محمدرضا بابارضا موسس برندهای رستورانی ضیافه، قابلمه، چراغان، طهرون کافه و برج هاى دو قلوى كيش در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای محمدرضا بابارضا موسس برندهای رستورانی ضیافه، قابلمه، چراغان، طهرون کافه و برج هاى دو قلوى كيش گفت: از آنجا که رستوران ها در ردیف اصناف پرخطر رده بندی شده اند انتظار میرود پس از عید فطر زمان آغاز به کار مجدد برای این صنف باشد. گرچه تعطیلی آنها با شروع بحران کرونا آسیب بسیارزیادی را به رستوران ها تحمیل کرد.

او با بیان اینکه این تعطیل شدن ها فرصت خوبی را برای شناسایی نقاط ضعف ما ایجاد کرده است افزود: ما کار بازنگری ساختاری را روی برندها انجام خواهیم داد و لازم است تا از این فرصت بهره گیری کنیم تا رستوران ها پس از آغاز به کار مجدد، چهره متفاوت تری را از خود نشان دهند.

موسس برندهای رستورانی ضیافه، قابلمه، چراغان، طهرون کافه و... با اذعان به اینکه رستوران ها با بازگشایی مجدد شاهد استقبال چشمگیری از مردم نخواهند بود ادامه داد: ممکن است بازگشت استقبال مردم به روال قبل تا پایان شهریورماه ادامه یابد. در این میان ما با رعایت پروتکل های بهداشتی who وحتی فراتر ازآن باید در راستای جلب اعتماد مردم تلاش کنیم.

آقای محمدرضا بابارضا با بیان اینکه به دلیل قطع شدن درآمد مجموعه متاسفانه نیروهای با ارزشی زیادی از دست رفته اند و آسیب بزرگ این بحران بیکار شدن نیروهای ما است، تصریح کرد: کار سختی را برای جذب مجدد پرسنل در پیش خواهیم داشت و لازم است تا ساختار سازمانی را مجدد چیدمان کنیم.

او از فروش بن های تخفیفی رستوران ها از طریق برگزاری یک کمپین خبر داد  و گفت: مشتریانی که به برندهای رستورانی قابلمه،  یا کافه طهرون وفادار هستند پس از بازگشایی مجدد از این طریق می توانند گامی در جهت حمایت از پرسنل رستورانی بردارند.

از دیدگاه  کرونا می تواند نگاه صنعت رستورانی را تغییر دهد بدین صورت که ما مجبور شویم سیاست ها و استراتژی های فروش و... را تغییر داده و به سمت غذاهای سالم حرکت کنیم. به هرحال بحران کرونا منجر به تعطیلی در صنعت رستوران خواهد شد و بیکاری گسترده ای را هم ایجاد خواهد کرد.

آقای محمدرضا بابارضا در پایان صحبت های خود با مهندس کشاورز، از ارائه یک اپلیکیشن برای تحویل غذای سالم به مردم درب منازل خبر داد و تاکید کرد: حوزه آنلاین، بازار به روز دنیا است و صنعت رستوران داری سرمایه گذاری در حوزه آی تی را می طلبد.

 

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , ریتیل , رستوران , کافه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان