لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای محمدحسین اسمایی مدیرعامل هایپر فامیلی

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای محمدحسین اسمایی مدیرعامل هایپر فامیلی
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای محمدحسین اسمایی مدیرعامل هایپر فامیلی

 

جناب آقای محمدحسین اسمایی مدیرعامل هایپر فامیلی  در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه  ویدئو)

 آقای محمدحسین اسمایی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی که اولین فروشگاه آن حدود 2 سال و نیم پیش راه اندازی شده است در گفت و گوی آنلاین با مهندس کشاورز گفت: برند هایپرفامیلی هم اکنون تعداد 25 فروشگاه را در 12 استان راه اندازی کرده است و با در اختیار داشتن هزار نفر پرسنل در حال ارائه خدمات است.

او با اعلام این خبر که 30 هزار متر درسال جدید به مجموعه فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی اضافه خواهد شد ادامه داد: این فضای تعیین شده به یاری خدا در قالب 22 یا 23 فروشگاه کار خود را آغاز خواهد کرد و امیدواریم با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور، این امکان وجود داشته باشد. البته بحران کرونا می‌تواند زمان راه اندازی فروشگاه ها را با تاخیر مواجه کند اما درکل این برنامه توسعه منتفی نخواهد شد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی در پاسخ به سوال مهندس کشور دررابطه با رفتار خرید مردم و تفاوت های آن با مردم سایر کشورها در بحران کرونا گفت: خوشبختانه با رفتار درست و منطقی از سوی مردم مواجه شدیم  و رفتار خرید مردم ایران برخلاف دیگر کشورها یک رفتار خرید توام با وحشت نبود. همچنین با حضور حداکثری مردم در منزل، طبیعی است که شاهد افزایش مصارف باشیم. ما تا به امروز ( روز برگزاری گفت وگو) با تخمین های زده شده توانستیم کالاهای مورد نیاز مردم را بدون مشکل به صورت روزانه تامین کنیم. ضمن اینکه هاپیرفامیلی افزایش فروش 70 درصدی را نسبت به بهمن و اسفندماه 98 تجربه کرده است.

او با اشاره به فعالیت های فروشگاه اینترنتی اکالا که 5 سال از آغاز به کار آن  توسط گروه صنعتی گلرنگ می‌گذرد ادامه داد: اولین فروشگاه اینترنتی هایپرفامیلی در مشهد و دومین فروشگاه در شهر قم فعالیت خود را آغاز کرده است. طبق اظهارات او شهرهایی از کشور که فروشگاه‌های فیزیکی این برند را دارند و شهرهایی که فروشگاه های فیزیکی همراه با فروشگاه مجازی در آن در حال ارائه خدمات هستند ، 10 الی 20 درصد فروش منطقه را از آن خود کرده است.

آقای محمدحسین اسمایی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران رو به توسعه هستند گفت: ما در بحث زنجیره تامین مشکلاتی را خواهیم داشت چراکه زمان حضور کرونا در کشور مشخص نیست و شرایط اقتصادی همچون افزایش نرخ ارز وکاهش قیمت نفت و... هم مزید بر علت شده است. اما در صورتی که ظرف یکی دوماه آینده امکان مدیریت  بحران کرونا وجود داشته باشد امکان بهبود شرایط اقتصادی نیز وجود خواهد داشت.

او در خاتمه صحبت های خود با اذعان به اینکه ماندگاری طولانی تر کرونا در ایران جبران آن را با مشکل مواجه خواهد کرد؛ اظهار داشت: بودجه تبلیغات ما بر بحث آموزش معطوف شده است و جلساتی هم مرتبط با آن برگزار شده است.

 

 

تگها : مرکز خرید , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , ریتیل , هایپرفامیلی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان