لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای علیرضا صفاری مدیرعامل برند ناریان

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای علیرضا صفاری مدیرعامل برند ناریان
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای علیرضا صفاری مدیرعامل برند ناریان

 

جناب آقای  علیرضا صفاری مدیرعامل برند ناریان در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدئو)

آقای علیرضا صفاری مدیرعامل برند ناریان با بیان اینکه پس از تعطیلی فروشگاه ها در اسفندماه که براساس پروتکل ابلاغی دولت صورت گرفت، تمرکز بیشتری را برروی برنامه های اجرایی سال 99 قرار دادیم. رویدادهایی که در تقویم ما برای اجرایی شدن در سال 99 ثبت شده است تنها دچار تغیرات زمانی خواهند شد.

مدیرعامل برند ناریان از عدم کنسلی برنامه های توسعه شعب در طی سال جاری خبر داد و افزود:شعبی که قرار بود در نیمه نخست 99 افتتاح شوند با تغییر زمانی به مرحله انجام خواهند رسید.

عدم تصمیم گیری های هیجانی در شرایط بحرانی و همچنین ضرورت بهره مندی از تجارب پیشکسوتان نکته قابل اشاره دیگری توسط آقای صفاری بود.

طبق گفته او: برند ناریان براساس استانداردهای صحیح ظرفیت های پیش بینی شده بهار و تابستان خود را تولید کرده است و بررسی خواهد شد که این کالاهای تولید شده در سال آینده قابلیت عرضه و استفاده را خواهند داشت یا خیر.

او از تامین مواد اولیه برای سال 2021 به عنوان یک چالش یاد کرد و گفت: امروز باید به دنبال تامین مواد اولیه برای تولیدات سال آینده باشیم. در حقیقت بزرگترین ریسک تهدید کننده همین موضوع تامین مواد اولیه برای سال آینده است.

مدیرعامل برند ناریان از تلاش های انجام شده برای ایجاد زیرساخت های مناسب برای فروش آنلاین  و موفقیت آمیز بودن آن صحبت کرد و افزود: وبسایت فروش آنلاین برند ناریان در شب یلدای 98 افتتاح شد. در زمانی که فروشگاه های فیزیکی هم در حل فعالیت بودند فروش آنلاین رشد مضاعفی را تجربه کرد اما رشد آن پس از تعطیلی فروشگاه های فیزیکی به یک نرخ ثابت رسید.

آقای علیرضا صفاری در خاتمه این گفت و گوی آنلاین با تاکید بر اینکه برندهای اصیل در این فضا باقی خواهند ماند به موضوع تولید گان، ماسک و... توسط تولید کنندگان پوشاک و تدابیری که شورای عالی برندها درباره آن اندیشیده بود اشاراتی داشت.

 

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برند , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , برند ناریان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان