مدیرعامل جدید فروشگاه شهروند معرفی شد

مدیرعامل جدید فروشگاه شهروند معرفی شد
مدیرعامل جدید فروشگاه شهروند معرفی شد

 

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهروند با حضور عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اعضای هیأت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت شهروند در حالی برگزار شد که طی آن ضمن قدردانی از مهدی امراللهی در مدت تصدی مدیریت شرکت شهروند، علی محمد وحید کریمی به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در این مراسم ضمن قدردانی از مهدی امراللهی تصریح کرد: خوشبخانه طی ماه‌های گذشته اقدامات مثبتی در شهروند صورت گرفته است و طی نظرسنجی های انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری، شاهد نگاه مثبت شهروندان به مجموعه فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند هستیم که نشان از تلاش و عملکرد شایسته کلیه کارکنان و مدیران این مجموعه دارد.

او در ادامه شفافیت، صداقت و رعایت اصول اخلاقی را لازمه عملکرد سازنده در سازمان‌ها دانست و افزود: انتظار می‌رود در مجموعه شهروند خدمت صادقانه، درست عمل کردن و توجه به کار تیمی به عنوان اصول کلیدی و مهم از سوی تمامی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

تسنیم از دیدگاه او نوشته است: فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم برای ورود به بورس مسأله مهم دیگری که باید به‌زودی آغاز شود و ابراز امیدواری کرد امتیازات حاصل از آن بتواند در اختیار کارکنان مجموعه قرار گیرد.

او با تأکید بر اینکه اولویت شهروند سوددهی نیست خاطر نشان کرد: در شهروند تلاش بر این است که به عنوان یک مجموعه درآمد زا بتواند در پیشبرد اهداف شهری و توسعه خدمات دهی به شهروندان موثر واقع شود.

علی محمد وحید کریمی نیز در ادامه این مراسم گفت: نیاز و اقتضای شهروند در برهه کنونی حرکت هوشمندانه است؛ بنگاه‌های اقتصادی برای موفقیت باید ضمن شناسایی فرصت ها کاملا هوشمندانه از آن بهره بگیرند و بتوانند در رویارویی با تهدیدات زمینه های تعالی و رشد در سازمان را فراهم کنند.

کریمی صیانت از هویت سازمان را امری مهم تلقی کرد و یادآور شد: بنگاه های اقتصادی نباید دچار سکون شوند، باید نشاط کاری و رشد سازنده در شریان‌های سازمان در حرکت باشد و باید بتوانیم از امکانات موجود نهایت بهره را ببریم.

مهدی امراللهی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همکاران و مدیران حاضر، ابراز امیدواری کرد که اهداف و برنامه های پیش رو در مجموعه شهروند همسو و ادامه دهنده اقدامات گذشته باشد.

او همچنین نیروی انسانی حاضر در شهروند را سرمایه ارزشمندی دانست که می تواند در جهت پیشبرد اهداف عالی شرکت نقش موثر و سازنده ای داشته باشد.

تگها : اقتصاد , فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , شهروند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان