«همستاد» فرصت طلایی برای ارائه محصول و حضور در بازارهای بین‌المللی

«همستاد» فرصت طلایی برای ارائه محصول و حضور در بازارهای بین‌المللی
«همستاد» فرصت طلایی برای ارائه محصول و حضور در بازارهای بین‌المللی

 

«همستاد» عنوان نخستین نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان و متریال ساختمانی است که قرار است در منطقه البرشای دبی افتتاح شود. مجموعه همستاد، مجموعه‌ای کاملا لوکس و اختصاصی است که در واقع فرصت را برای حضور در بازارهای بین‌المللی و صادراتی فراهم آورده است. در این شماره با هلیا راد، معمار و طراح داخلی، گفت‌وگویی را ترتیب داده‌ایم که مشروح کامل آن از نگاه‌تان می‌گذرد.

 

لطفا در ابتدا توضیحاتی را پیرامون اولین نمایشگاه صنعت ساختمان که قرار است در دبی برگزار شود، ارائه دهید.

 

افتتاح اولین نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان و متریال ساختمانی (  Building materials and  decorations ) به وسعت 25 هزار مترمربع و در تاریخ ۲۹ آوریل در منطقه البرشای دبی (بهترین منطقه دبی) افتتاح خواهد شد. این مجموعه کاملا لوکس و اختصاصی بوده و در واقع مهیا‌کننده فرصتی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و صادراتی است، چرا که برندهای سطح بالا و توانمند از تمام کشورهای دنیا در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

 

 

 

این مجموعه چه مزایایی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است؟

باتوجه به این‌که هیچ کمیسیونی از حاضران در نمایشگاه دریافت نخواهد شد، در طی آن نیرویی مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی جهت پرزنت و معرفی کالا به صورت رایگان در غرفه حضور خواهد داشت. علاوه‌بر آن، تیم مارکتینگ و بازاریابی تمامی نمایشگاه با اخذ اطلاعات تکمیلی برند شرکت‌کننده در بازار و کمپانی‌های فعال در امارات به‌صورت رایگان اقدام به بازاریابی خواهد کرد. رایگان بودن هزینه تبلیغات در رسانه‌های امارات هم یکی دیگر از مزایای درنظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است. جدا از موارد عنوان شده، شرکت‌کنندگان این نمایشگاه این امکان را خواهند داشت تا بدون حضور در دبی از طریق اپلیکیشن «همستاد» به‌صورت هفتگی و ماهانه گزارش عملکرد کالا را دریافت کرده و با مشتریانی که از کالای آن‌ها بازدید کرده‌اند، در ارتباط باشند. همچنین استفاده از فناوری VR)) به منظور پرزنتیشن بهتر، به روزتر و با هزینه‌های باورنکردنی در انتظار آن‌هاست.

 

 

 

آیا شرکت‌کنندگان اولین نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان و متریال ساختمانی در کنار مزایای در نظر گرفته شده، امکان فروش در بستر آنلاین را هم خواهند داشت؟

بله، این امتیاز از پیش در نظر گرفته شده است؛ به این صورت که امکان فروش کالا و معرفی آن‌ها به مشتریان در فضای متاورس درنظر گرفته شده و همچنین به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ساعات شبانه‌روز این امکان فراهم شده است.

 

 

 

چه امکاناتی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده و هزینه مقرر شده برای غرفه‌داران به چه میزان است؟

متراژ غرفه‌ها از 10 مترمربع تا 200 مترمربع درنظر گرفته شده و همان‌طور که پیشتر اشاره شد، خدمات جذابی هم در آن‌ها ارائه می‌شود. در واقع برای یکسال حضور در «همستاد»ـ با خدماتی نظیر بازاریابی، تبلیغات و افرادی که در اختیارتان قرار می‌د‌هد ـ هزینه‌اش برابری می‌کند با یک‌چهارم نمایشگاه‌های بین‌المللی‌ای که در دبی به مدت 3 تا 4 روز برگزار می‌شود.و باز تاکید داشته باشم بر این‌که تمام امکانات برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه مذکور مهیا خواهد بود و نیز قراردادهای ما یکساله است.

 

 

فعالیت اصلی شما در چه بخش و چه حوزه‌هایی است؟

فعالیت اصلی «همستاد» در زمینه صنعت ساختمان از ابتدا تا انتهاست؛ یعنی هرآنچه که از خدمات و محصولات در صنعت ساختمان قابل استفاده است در محیط‌هایی که پیشتر توضیح داده شد، می‌توانند حضور داشته باشند و محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش بگذارند.

 

 

 

درحال حاضر موفق به جذب چند شرکت از داخل کشور برای ورود به این نمایشگاه بوده‌اید؟

درطی این مدت خوشبختانه با استقبال زیادی در هردو محیط مواجه شدیم و موفق به عقد قرار داد با 35 شرکت (SME) ایرانی شدیم که با توجه به سن کم این برند در بازار ایران عدد خوبی محسوب می‌شود. اما تصمیم داریم تا بیش از 200 شرکت ایرانی در محیط فیزیکی و بیش از 2500 شرکت ایرانی دیگر در محیط کسب‌وکار ایران قرار همکاری به امضا برسانیم.

 

 

آیا با توجه به محدودیت‌هایی که برای ایران وجود دارد، آفر ویژه‌ای برای شرکت‌های ایرانی از سوی شما در نظر گرفته شده است؟

با توجه به محدودیت‌هایی که برای کسب‌وکارهای ایران در محیط بین‌الملل به‌وجود آمده، از نظر من محیطی که توسط «همستاد» فراهم شده است بهترین راهکار برای ارائه محصول و حضور در بازارهای بین‌المللی است که بسیار مفید خواهد بود. نکته مهم‌تر آن‌که به عنوان یک ایرانی همیشه دغدغه صنایع ایران علی‌الخصوص صنعت ساختمان را داشته‌ام. سعی من بر این است تا بتوانم به شخصه شرایط ویژه‌ای را برای شرکت‌های ایرانی فراهم کنم. شرکت‌های داخلی می‌توانند با مراجعه به دفتر تهران از آفرهای مقطعی و دائمی این مجموعه اطلاع پیدا کنند. به امید حضور قدرتمند ایران در بازارهای جهانی.

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , دبی , متاورس , هلیا راد , همستاد , منطقه البرشای دبی , نمایشگاه صنعت ساختمان دبی , معماری دبی , معماران دبی , متریال ساختمانی دبی , decorationsBuilding materials & , نمایشگاه دبی , معماری در متاورس , متاورس در معماری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان