همه آنچه باید از «اینفینیتی» مدل QX80 بدانید زیبای سال 2018

همه آنچه باید از «اینفینیتی» مدل QX80 بدانید زیبای سال 2018
همه آنچه باید از «اینفینیتی» مدل QX80 بدانید  زیبای سال 2018

انقلاب نیسان کماکان ادامه دارد. این برند برتر خودروسازی ژاپن چند سال پیش با تولید مدل اینفینیتی شکل جدیدی از تکنولوژی در صنعت خودروسازی را ارائه کرد و از آن زمان با تولید انواع مختلف این مدل مشتریان را به تحیر وا داشته است. اکنون اینفینیتی مدل QX80 به عنوان جدیدترین محصول، قرار است بازار خودرو را تحت سلطه خودش درآورد.

اینفینیتی Infiniti)) یکی از متفکرترین و آینده‌نگرترین اپراتورها در تجارت است؛ شجاع و جسور در مدل‌، سبک و استفاده از توسعه و تکنولوژی‌های مکانیکی نوین، مانند اولین موتور ضرب‌کننده تراکم در جهان که به زودی وارد بازار می‌شود.

سال گذشته اینفینیتی از یک خودروی کانسپت (‌طرح و مدل اولیه از خودرو قبل از تولید انبوه‌) فوق‌العاده که شبیه خودروی مسابقه (Grand Prix)  در دهه 1930 بود، اما با نیروی الکتریسیته کار می‌کرد، رونمایی کرد. اعلام شده بود خودروهای‌ با سوخت الکتریسیته قسمت بزرگی از آینده این شرکت را خواهند ساخت‌ و در همان اعلان از QX80)) یک ( SUV)  با اندازه فوق‌العاده بزرگ برای قرار گرفتن در مقابل Cadillac Escalade)) و (‌Lincoln Navigator)  رونمایی کرد‌. QX80)) درست مانند مدلی که جایگزین آن شده است دارای 3 ردیف صندلی است و همچنان روی بدنه‌ای از شاسی قاب سوار است و واضح‌ترین تفاوت آنها در سبک آن است‌. چراغ‌های جلوی آن 10 سانتیمتر بالا رفته است، بلکه با استفاده از تکنولوژی (LED) جدید پنجره مشبک آن تغییر شکل داده و بخش انتهایی و پایین آن بازسازی شده است‌. قسمت عقب آن هم با چراغ‌های پوشیده در یک نوار کروم تمام عرض‌، اصلاح شده است‌، برای تاکید بر این‌که این بدنه بر لاستیک‌های 20 و 22 اینچی سوار است‌.

  در زیر کاپوت V8  بزرگ bhp   400 ( اسب بخار ترمزی) و   Nm560 (نیوتن متر) نیرو که برای به حرکت در آوردن حدود 3 تن وزن آن در حالی که گیربکس 7 سرعته آن به نرمی کار می‌کند، وجود دارد‌ و به نظر می‌رسد در هنگام عوض کردن دنده نیازی به کاهش سرعت نیست‌.  

همانطور که همیشه از بهترین و جدیدترین مدل توقع می‌رود، این خودرو طراحی داخلی با شکوهی دارد و در تمام قسمت‌های آن از قطعاتی با کیفیت بالا استفاده شده است‌. در آن از چرم قهوه‌ای رنگی مانند چرم زین اسب استفاده شده است.  یک اتاق استریو که شامل مانیتور‌های 8 اینچ در عقب و یک استریو Boss)‌) که 2 بلندگو به آن اضافه شده و مجموع آن را به 15 می‌رساند، در آن وجود دارد.

آینه جلو دیجیتالی شده و با کمک 3 دوربین که رو به عقب هستند به عنوان یک گروه برای دادن یک دید وسیع به راننده کار می‌کنند‌.

با وجود تبلیغات و سر و صدایی که صنعتگران برای خودرو‌های کوچک‌تر  و کارآمدتر داشته‌اند‌، مصرف‌کننده‌ها هنوز تمایل به خرید خودرو‌های بزرگ دارند و QX80)‌) همچنان یک محصول موفق برای اینفینیتی به شمار می‌آید‌. باید دید آیا این آخرین به‌روزرسانی سال 2018 تا چه زمانی دوام خواهد داشت‌.

infiniti-dubai.com  

مشخصات‌:

موتور:‌ ....................... 5.6 لیتر‌. V8

قدرت‌: ....................... 400bhp   در 5800rpm

نیروی گشتاوری‌: ‌.......560Nm   در  4000rpm

قدرت انتقال‌: ‌........... موتور اتوماتیک 7 سرعته

 0 تا 100 kmh  ( کیلومتر در ساعت )‌: ‌.....6.2 ثانیه

حداکثر سرعت : .................. kmh 213

وزن‌: ................... 2600 کیلو گرم

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان