از مفهوم تجاری جدید شلهوب رونمایی شد

از مفهوم تجاری جدید شلهوب رونمایی شد
از مفهوم تجاری جدید شلهوب رونمایی شد

گروه شلهوب با طراحی سرویس جدیدی از طراحی کیف و کفش، بیش از پیش به مفهوم پایداری در برندهای لوکس وارد شد.

در این مدل تکنولوژیک جدید از طراحی تا عرضه، همه‌چیز با کمترین زمان و به بهترین کیفیت فراهم می‌شود. این سرویس منحصربه‌فرد مشتریان را قادر می‌کند تا قطعات کمیاب، لوکس و دست‌دوم را خریداری کنند. از این ماه به بعد، مشتریان می‌توانند کیف، کفش، کالاهای چرمی کوچک و لوازم جانبی خود را از طریق وبسایت «لول شوز» به فروش برسانند و پول نقد یا اعتبار از فروشگاه دریافت کنند.

این برند با راه‌اندازی مدل جدید قصد دارد فضای مد روز را غنی کند. الیسا برونو، مدیرعامل «لول شوز» گفت: «این مدل به مشتریان ما اجازه می‌دهد روی چیز جدیدی از این برند سرمایه‌گذاری کنند و کسانی که چیزی از قبل متعلق به لول شوز می‌خرند به قطعات بی‌شماری دسترسی دارند که شبیه به متعلقات دیگر آنها نیست.»

 

 

تقاضای فزاینده برای کالاهای لوکس در بین کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس علاوه‌بر پایداری به عوامل متعددی ازجمله تأثیر مشهود و فزاینده سبک‌های غربی در منطقه و همچنین روند روبه‌رشد برندهای لوکسی که تجارت را در این منطقه آغاز کرده‌اند، بستگی دارد.

شیوه جدید، تغییردهنده بازی برندهای لوکس در منطقه تلقی می‌شود. «رانی نصر»، مدیرکل تجارت الکترونیک شلهوب دراین‌باره گفت: «با گوش دادن به تقاضای فزاینده مشتریان‌مان برای خرید و فروش سبک‌های لوکس متعلق به قبل، تلاش کرده‌ایم مطمئن‌ترین، منعطف‌ترین و مطمئن‌ترین خدمات را ارائه کنیم. ما نه‌تنها تمام قطعات را با بیشترین دقت عرضه می‌کنیم، بلکه اقلامی را که قرار است فروخته شوند شخصاً جمع‌آوری می‌کنیم و آنها را به بهترین شکل ممکن در وبسایت و اپلیکیشن موبایل خودمان به معرض فروش می‌گذاریم.»

 

 

 شلهوب، نامی به‌یادماندنی

چندی قبل، گروه شلهوب از وضعیت متاورس و پتانسیلش برای خرده‌فروشی لوکس رونمایی کرد؛ گزارشی که افکار مصرف‌کنندگان خلیج‌فارس را درباره Web3 که شامل متاورس، ارزهای دیجیتال و NFT می‌شود، آشکار کرد. صنعت متاورس درحال‌حاضر40 تا 65 میلیارد دلار ارزش دارد و انتظار می‌‍‌رود تا سال 2030 به 13 تریلیون دلار برسد. به گفته «نیک وینکیر»، رئیس نوآوری گروه شلهوب اگرچه هنوز در روزهای بسیار اولیه استفاده از Web3 هستیم اما این روند ادامه دارد و به‌صورت تصاعدی رشد خواهد کرد. درحال‌حاضر ارزش زیادی در Web3 وجود دارد و 48 درصد مخاطبان گزارش گفته‌اند در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند. علاوه‌براین، 23 درصد گفتند با NFT ها درگیر بوده و روی پلتفرم‌های متاورس فعال هستند و 71 درصد هم با تجربه‌های مجازی مارک‌دار درگیر هستند. 89 درصد مصرف‌کنندگان کالای لوکس می‌خواهند در تجارب متاورس شرکت کنند و 87 درصد گفته‌اند فقط درمورد برندهای موردعلاقه‌شان مایل‌اند در متاورس حضور داشته باشند.

با وجود این فرصت‌ها، موانعی مانند ترس کاربران از نوسانات کریپتو (34 درصد)، عدم اعتماد به NFTها (28 درصد) و عدم درک متاورس (42 درصد) وجود دارد.

 

 

با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، وینکیر پیش‌بینی می‌کند تنظیم‌کننده‌ها دست به دست هم دهند تا با بخش خصوصی چارچوبی ایجاد کنند که همه را ایمن نگه دارد. این امر بسیار مهم است زیرا خرید و فروش در متاورس رایج‌تر شده؛ جایی که ارز دیجیتال ارز غالب است؛ به‌عنوان‌مثال، 93 درصد از کاربران متاورس قبلاً در 12 ماه گذشته خرید کرده‌اند و 85 درصد قصد دارند در 2 سال آینده این کار را انجام دهند. اعداد و ارقام، توسعه یک روند جدید را روشن می‌کند. در منطقه خلیج‌فارس، علاقه به کالاهای «فیجیتال» زیاد است. برندها به‌سرعت متوجه این موضوع شده‌اند و شرکت‌های جهانی کمپین‌هایی را راه‌اندازی می‌کنند که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد NFT‌ها را برای یک محصول فیزیکی بازخرید کنند؛ به عنوان مثال، پرادا، اولین کمپین فیجیتال خود را در سال 2019 راه‌اندازی کرد. هر ماه، مجموعه Timecapsule یک آیتم جدید را راه‌اندازی می‌کند که فقط به مدت 24 ساعت به‌طور انحصاری و آنلاین در دسترس است.

گروه شلهوب به سرمایه‌گذاری، آزمایش و نفوذ بیشتر در دنیای وب 3 ادامه خواهد داد اما به گفته وینکیر، شکاف بین تلاش‌های فیزیکی و دیجیتالی هرگز 50-50 نخواهد بود، بلکه حداکثر 60-40 می‌‎شود.

 

منبع: Imagesretailme.com

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برندهای لوکس , خرده فروشی لوکس , شلهوب , برند لوکس , Chalhoub group , ارز دیجیتال , متاورس , برند لاکچری , کریپتو , chalhoub , ان اف تی , لول شوز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان