سیتی‌واک، چشم‌اندازی به سوی سلامت و ورزش

سیتی‌واک، چشم‌اندازی به سوی سلامت و ورزش
سیتی‌واک، چشم‌اندازی به سوی سلامت و ورزش

مرکز تفریحی-تجاری «سیتی‌واک» با افتتاح فروشگاه‌های لولولمون و آدیداس در سال 2023، بخش ورزشی خودش را تقویت می‌کند.

به این ترتیب، مقصدی برای تمرکز بر لباس‌های خیابانی و فضاهایی برای مصرف‌کنندگان فعال با 5 استودیوی سلامت و تناسب اندام در 3 ماهه سوم 2023 افتتاح می‌شود.

گروه Merex Investment به‌عنوان مجری این طرح با ورود برندهای ورزشی آدیداس و لولولمون در 3 ماهه سوم امسال، پیشنهادات خود را برای نسل بعدی خریداران فعال و پویا متنوع می‌کند. ترکیب جدید مستأجران در «سیتی‌واک» نشان‌دهنده تغییر ترجیحات و خواسته‌های بازدیدکنندگان جوانی است که به‌دنبال مارک‌های کلی‌نگر هستند. افتتاح لولولمون و آدیداس تقاضاهای بسیار زیاد برای محصولات ورزشی در امارات را برآورده خواهد کرد.

انتظار می‌رود رشد ارزش بازار جهانی محصولات «سیتی‌واک» تا سال 2025 با 25 درصد رشد به 551 میلیارد دلار برسد. گزارش «گلوبال دیتا» با عنوان «بازار جهانی لباس ورزشی 2020-2025» همچنین نشان داد محبوبیت لباس‌های ورزشی همچنان درحال افزایش است؛ به‌طوری‌که 55 درصد از مصرف‌کنندگان در نظرسنجی گفتند این لباس‌ها را برای فعالیت‌های ورزشی بیشتر می‌پوشند.

 

 

سرمایه‌گذاری مداوم دوبی در زمینه سلامت و رفاه جامعه، این بخش را در منطقه تقویت می‌کند. در سال 2022، طی یک برنامه همگانی، بیش از 2.2 میلیون نفر از ساکنان دوبی گرد هم آمدند تا ورزش کنند و سلامت خود را افزایش دهند. در طول 6 سال، برندها و مقاصد خرده‌فروشی بیشتری ازجمله سیتی‌واک، برای حمایت از این ابتکار و رشد اکوسیستم اضافه شده‌اند.

شهرام شمسایی، مدیرعامل Merex Investment گفت: «رشد سریع بازار جهانی برندهای ورزشی همراه با چشم‌انداز دوبی برای ایجاد جامعه‌ای فعال، فرصت مناسبی را برای ما فراهم می‌کند تا این بخش را با مارک‌های جوان و آگاه مانند آدیداس و لولولمون در سیتی‌واک گسترش دهیم. افتتاح دانشگاه کانادایی دوبی همچنین جمعیت بازدیدکنندگان ما را افزایش داده تا جوانان را هم در بربگیرد و آنها به‌دنبال پیشنهادی باشند که به بهترین نحو نشان‌دهنده سبک زندگی فعال‌شان باشد.» شمسایی ادامه داد: «تنوع بخشیدن به ترکیب خرده‌فروشی به ما این امکان را می‌دهد که پیشنهادات جدیدی را به نسل جدید از خریدارانی ارائه کنیم.»

 

 

 فروشگاه «لولولمون» با جدیدترین خطوط پایدار خود در لباس‌های یوگا و سازگار با محیط‌زیست در این مکان افتتاح خواهد شد. این فروشگاه با تعهد به ساختن آینده‌ای سالم‌تر برای همه، فعالیت‌های اجتماعی و تجارب بی‌نظیر تناسب‌اندام را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. آدیداس هم از طریق ارائه تجربه خرده‌فروشی پیشرفته از نظر فناوری، یک تجربه مشتری محور همه‌جانبه را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

همچنین علاوه‌بر صدها فروشگاه، رستوران و فعالیت‌های تفریحی منحصربه‌فرد، 5 استودیوی سلامت و تناسب اندام جدید هم افتتاح می‌شود که تقاضای روبه‌رشد برای سلامتی و تنوع شخصی در بین علاقه‌مندان به تناسب‌اندام را برطرف خواهند کرد. علاوه‌بر افتتاح برندهای Boost و Pro Athletes Clubhouse تا اواسط سال 2023، جویندگان سلامت، گزینه‌های تناسب‌اندام بیشتری پیدا خواهند کرد که شامل Fitness Zone، Helt Gym، PHY Club و Fred Astaire Dance Studio می‌شود.

 

 

درباره سیتی‌واک

«سیتی‌واک» یک منطقه تجاری - تفریحی فضای باز با الهام از طراحی نوین در دوبی است که مساحتی بیش از 10 میلیون فوت‌مربع را دربرمی‌گیرد. این مرکز مناسب خانواده که در محله‌ای معتبر در خیابان الصفا و در مجاورت جاده شریانی شیخ زاید و خیابان جالب جمیرا واقع شده، خرده‌فروشی، صنعت غذا و نوشیدنی، سرگرمی و سلامتی را در یک فضای یکپارچه برای بازدیدکنندگان ترکیب می‌کند؛ آنچه احساس بی‌نظیری از در اجتماع بودن و راحتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. «سیتی واک» به‌عنوان انتخاب ارجح برای ساکنان و گردشگرانی که به‌دنبال مکانی جذاب برای خرید، صرف غذا، معاشرت و گذراندن زمان باکیفیت در محیطی آرام در قلب دوبی هستند، در نظر گرفته می‌شود. در سیتی‌واک، دانشگاه کانادایی دوبی و دفتر مرکزی 150 هزار فوت مربعی در 2 ساختمان مجزا به چشم می‌خورد.

 

منبع: .Zawya.com

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , مراکز خرید دوبی , مراکز خرید دبی , دبی , گردشگران , سیتی واک , مرکز خرید دبی , معرفی دوبی , سفر به دوبی , گردشگری دوبی , تور دوبی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان