گفت‌وگو با مدیر مجموعه هامرز

گفت‌وگو با مدیر مجموعه هامرز
گفت‌وگو با مدیر مجموعه هامرز

برند هامرز را توصیف کنید؟

مجموعه «هامرز» فعالیت خود را از سال1398 در زمینه پوشاک street style تحت پوشش و حمایت شرکت مادر (JPA) پایه‌گذاری کرد و پس از 3سال تحقیقات کیفی و بازاریابی، تولید و عرضه محصولات سبک TECHWEAR در 20گروه کالایی را از زمستان1401 آغاز کرد. هامرز با ارائه سبک پوشش مدرن، خلاقانه و ساختارشکن، از طریق افزایش خودباوری و حس تمایز، تصویری قدرتمند برای مخاطبان ایجاد کرده و آنها را به هیجان و تحرک دعوت کرده و معتقد است هرکس باید خود را بشناسد، هویت خود را بسازد، به پوشش خود احترام بگذارد و هرگز تحت‌تاثیر توده‎‌ها قرار نگیرد.

هامرز با ارائه سبک زندگی آوانگارد و جریان‌سازی آن در مد ایرانی، پرچم‌دار این سبک در ایران خواهد بود.

 

 

برای شروع همکاری با افراد چه مواردی مدنظر شماست؟ درحال‌حاضر چه تعداد نیروی کار در مجموعه شما مشغول‌به‌کار هستند؟

هامرزی بودن ویژگی اصلی شروع همکاری با افراد است و درحال‌حاضر یک تیم 20نفره در مجموعه هامرز فعال هستند.

هامرزی بودن یعنی چه؟

فرد به اعتقادات خود وفادار باشد و از آنها محافظت کند، مدرن، ماجراجو و عملگرا بوده و پشتکار بالا داشته باشد. توان مقابله با موانع را داشته و از روزمرگی دوری می‌کند.

لطفا پیرامون برنامه‌های توسعه‌ای برند هامرز جهت افزایش رضایت مشتری توضیح دهید؟

توسعه تکنولوژی تولید یکی از بخش‌هایی است که برند هامرز در توسعه صنعت پوشاک کشور به دنبال آن است. همچنین تسهیل فرآیند خرید برای مشتری از طریق ایجاد کیوسک استورهای دیجیتالی، شخصی‌سازی کردن مدل‌ها براساس سلیقه مخاطب، امکان خرید اینترنتی و حضوری براساس آناتومی بدن ازسوی هوش مصنوعی، در دست مطالعه بوده که به‌زودی شاهد آن خواهیم بود.

 

 

به‌عنوان سوال پایانی، از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در سال‌های فعالیت خود در صنعت پوشاک داشته‌اید، مواردی را برای مخاطبان‌مان بیان کنید.

اغلب چالش‌های صنعت پوشاک در سطح کلان است که ازجمله می‌توان به تحریم‌ها و عدم امکان فعالیت در سطح بین‌المللی، قاچاق کالا، نبود حقوق مالکیت معنوی(کپی‌رایت)، عدم ثبات در پارامترهای اقتصادی، کمبود منابع مالی حمایتی بانک‌ها و عدم توسعه تکنولوژی، چالش‌های اساسی در این صنعت است.

تگها : پوشاک , خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , تکنولوژی , صنعت پوشاک , خرید , همکاری , خلاقیت , نیروی کار , هامرز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان