IRAN RETAIL SHOW

IRAN RETAIL SHOW
قسمت دوم برنامه ایران ریتیل شو

 

قسمت دوم برنامه ایران ریتیل شو
“ایران ریتیل شو” برنامه ایست که توسط اتاق فکر مجموعه #تجارت_طلایی و در جهت حمایت از تولید ملی و معرفی ظرفیت های پنهان تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات تولید شده است. در این برنامه سعی خواهیم کرد در فضایی صمیمی و به دور از تعارفات مرسوم یا محدودیتهای تبلیغاتی به معرفی صحیح مراکز خرید، برندها، فروشگاه های زنجیره ای و صنایع وابسته بپردازیم و از نظرات کارشناسان عزیز در این حوزه در جهت ارتقا استانداردهای صنعت مراکز خرید و خرده فروشی کشور بهره مند شویم. لطفا ما را از نظرات سازنده خود محروم نفرمایید.

 

قسمت سوم برنامه ایران ریتیل شو

این قسمت از برنامه ایران ریتیل شو مصاحبه با حمید بهمنی رییس هیات مدیره شرکت زبراسیا ارائه دهنده ساختار های تحلیل داده ها و تجهیزات فروشگاهی به صنایع خرده فروشی (بارکدخوان،پرینتر،فیش پرینتر،صندوق فروشگاهی...)

گزیده‌ای از روز اول نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو 2020

دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته روز 5ام تا 8ام دی‌ماه 1399 برگزار شد.

خلاصه‌ای از روز دوم نمایشگاه ایران ریتیل شو 2020

خلاصه‌ای از آنچه در روز دوم نمایشگاه مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو 2020) گذشت. این نمایشگاه روز 5 دی‌ماه 1399 برگزار شد و تا 8 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

خلاصه‌ای از روز سوم نمایشگاه ایران ریتیل شو 2020

خلاصه‌ای از آنچه در روز سوم نمایشگاه مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو 2020) گذشت. این نمایشگاه روز 5 دی‌ماه 1399 برگزار شد و تا 8 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

روز چهارم نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰

در این ویدئو بخشی از رویدادهای روز چهارم و آخرین روز نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید. دوشنبه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۹ روز اختتامیه دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته بود. روزهایی که در کنار بزرگان این صنعت گذراندیم برایمان مملو از دستاوردهای با ارزش بود و در این ایام کرونایی، با در نظر گرفتن حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از باهم بودن و یکپارچگی‌مان لذت بردیم. به امید برگزاری رویدادهای بعدی در شرایطی نرمال و بدون وجود ویروس کرونا.

طراحی سایت: مهریاسان