آشنایی با برترین هتل‌های پاکستان

آشنایی با برترین هتل‌های پاکستان
آشنایی با برترین هتل‌های پاکستان

آشنایی با برترین هتل‌های پاکستان 
همجواری زیبایی با آرامش

قطعا مراکز خرید پاکستان به اندازه‌ای جذاب و دلربا هستند که شما علاوه‌بر سفر به این کشور به خاطر بازدید از مال‌های جذابش، چند روزی را در نزدیک‌ترین هتل به اکثر مناطق توریستی کشور آسیایی بگذرانید تا به راحتی حداکثر استفاده از مسافرت خودتان را داشته باشید. بر این اساس، شاید آشنایی با هشت هتل برتر این کشور خالی از لطف نباشد.

هونزا سرنا
با دو ساعت رانندگی به سمت شمال گیلگیت در مرکز کریم‌آباد با منطقه‌ای به غایت سبز مواجه خواهید شد؛ منطقه‌ای که علاوه‌بر دارا بودن صدها بستر گیاهی متنوع، یک هتل زیبا به نام هونزا سرنا را هم در خودش جای داده است. هونزا با در اختیار داشتن 96 اتاق، فضای نه‌چندان بزرگ اما صمیمانه‌ای دارد.

پرل کونتیننتال 
علاوه‌بر تمامی امکانات یک هتل شامل تلویزیون با کیفیت پخش مناسب، سیستم تهویه هوا، وای‌فای رایگان و رستوران‌های جذاب، صبحانه رایگان و خوشمزه و یک استخر مجهز و دارای دمای مطلوب آب در تمام روزهای سال از «پرل کونتیننتال» یک نمونه منحصر‌به‌فرد و جذاب ساخته است. در این هتل، شما از پنجره‌ها زیباترین مناطق شهر کراچی را به چشم می‌بینید.

الیتز
این هتل از آنجا که بیشتر محیطی خانوادگی دارد، برای زوج‌های جوان و دوران ماه عسل مناسب است. 75 اتاق جذاب در مجموعه وجود دارد و امکانات رفاهی خیلی مناسبی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

نشاط 
در نگاه اول این هتل شبیه یک موزه به نظر می‌رسد؛ با همان نشانه‌های خاص و کلیدی اما اگر تنها پنج‌دقیقه از زمان را در یکی از اتاق‌هایش پشت سر بگذارید، معنای واقعی آسودگی خیال و مشتری‌مداری را حس خواهید کرد! اتاق‌های هتل منظره جذابی رو به بیرون دارند و در رستوران اصلی هتل علاوه بر اغذیه محلی، غذاهای بین‌المللی هم با کیفیت بالا و در حد استانداردهای جهانی عرضه می‌شوند.

اسلام‌آباد 
هتلی که نام شهرش را یدک می‌کشد، علاوه‌بر دارا بودن فضای سبز وسیع برای هواخوری میهمان و بازی و تفریح برای کودکان به لطف دارا بودن فضایی تکنولوژیک و البته صمیمی، دل‌های زیادی را ربوده است. رنگ‌های غالب هتل، کمی تیره و مناسب افراد میانسال و کهنسال به نظر می‌رسد اما فضای کلی برای جوان‌ترها هم مناسب و هیجان‌انگیز است. در هتل اسلام‌آباد بیشتر اغذیه‌های بومی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، با این حال غذاهای خارجی هم هواداران و بازار خاص خودش را دارد.

آواری اکسپرس 

این هتل نسبت به سایر همتایانش جوان‌تر است و از فضای شیک و لوکسی بهره می‌برد. به خاطر مجاورت با کوه‌ها و تپه‌ها، آب و هوای معتدلی در سراسر منطقه و در اکثر ایام سال حکمفرماست. با چنین جاذبه‌هایی، عجیب نیست که مردم و توریست‌ها برای به دست آوردن اتاق به قول معروف سرو دست بشکنند. بهترین زمان برای بازدید از آواری اکسپرس، شب است چون نورپردازی خاص این مجموعه به شما امکان لذت مضاعف از جاذبه‌های اطراف را می‌دهد و حس خوبی به وجود می‌آورد.

رویالتون
به‌طور کلی راولپندی منطقه استراتژیکی محسوب می‌شود و تجارت و توریسم دو رکن کلیدی در این منطقه به حساب می‌آید. برهمین اساس، هتل رویالتون به خاطر برطرف کردن تمام نیازهای توریست‌ها و نزدیک بودن به مناطق تجاری راوپندی، محبوبیت و شهرت بالایی دارد. رویالتون با در اختیار داشتن یک رستوران کاملا مجهز، نظر افراد علاقه‌مند به غذاهای مختلف را جلب می‌کند. این هتل در سال 2017 یکی از پنج مقصد پرمشتری پاکستان شناخته شد. رویالتون بخش ویژه‌ای هم برای بازی و تفریح کودکان دارد و می‌توان ادعا کرد تقریبا همه نیازهای تمامی گروه‌‎های سنی را به بهترین نحو ممکن برآورده می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان