
در جامعه تجاری معاصر اروپا و ایالات متحده، outletها محبوبترین شکل کسبوکارند که بهعنوان «مرکز خرید فروش مستقیم برند» هم شناخته میشوند. آشنایی دقیق با ۱۰ مورد از برترینهای این عرصه در سال جاری میلادی، خالیازلطف نیست.
fidenza chic
یک ساعت رانندگی از میلان به بولونیا، بهترین انتخاب برای کشف تجربه خرید در fidenza chic در ایتالیاست. بیش از ۷۰ برند جذاب، دهکده خرید fidenza chic را بهعنوان «بهشت خرید مد روز» به مردم معرفی میکنند. برندهای بزرگ ایتالیا گرد هم میآیند و بسیاری از برندهای درجه یک بینالمللی هم دیده میشوند. fidenza chic بیش از 70 درصد تخفیف برای محصولات محبوب فصلی دارد. همه محصولات از ارزش فوقالعاده و قیمت پایین برخوردارند. بیش از ۷۰ برند جذاب، قیمتهای خود را کاهش دادهاند. fidenza chic در سال جاری با 30 درصد رشد فروش و ۲۴ درصد حاشیه سود بیشتر نسبت به بازه زمانی سال گذشته مواجه شده و پنجمین outlet محبوب در سال 2024 و ششمین outlet پربازدید در سال جاری میلادی است.
Woodbury common Premium
وقتی به نیویورک میرسید، باید به یکی از بزرگترین فروشگاههای کارخانهای در جهان بروید. ۲۲۰ برند معروف در این مکان حضور دارند. ازآنجاکه فروش مستقیم از سوی کارخانهها انجام میشود، اعتماد زیادی به این مکان در بین خریداران وجود دارد. در مقایسه با محصولات خارج از فصل که در مراکز خرید فروخته میشوند، اینجا قیمتها بسیار ارزانتر است. تمام برندهای معروف جهانی را میتوانید در فروشگاهها پیدا کنید. علاوه بر این به دلیل وسعت زیاد، Woodbury common Premium به 5 منطقه با رنگهای مختلف بنفش، قرمز، آبی، سبز و زرد طلایی تقسیم شده است. هر منطقه خرید با رنگهای مختلف دارای نقشه راهنماست تا خریداران بتوانند به راحتی جهت را تشخیص دهند. در سال گذشته بیش از ۱۴ درصد کل خریدهای توریستها در حوزه خردهفروشی در Woodbury common Premium انجام شده و سود مالی حیرتانگیز این مجموعه ۱۳.۵درصد نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.
Bicester outlet village
در لندن، همه چیز گران است؛ اما در Bicester outlet village باوجود تخفیف کم، همه خریداران راضی از درهای خروج به سمت مقصدشان میروند. Bicester outlet village شیکترین منطقه خرید حومه لندن شناخته میشود. هر ساله بسیاری از گردشگران اروپایی قبل از کریسمس برای خرید به اینجا میآیند. بیش از ۹۰ برند در Bicester outlet village فروشگاه دارند و قیمت کالاها حدود ۶۰ درصد کمتر از قیمت بازار است. صد برند مشهور جهانی گرد هم آمدهاند. Bicester outlet village یک بهشت خرید معروف در انگلیس است و امسال در کل لندن بیشترین فروش در تمامی outletها را داشته. در بخش غربی اروپا، حاشیه سود این مکان با هیچ outlet دیگری قابل مقایسه نیست و گردش مالی Bicester outlet village ، ۱۳ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته که بهترین میزان از زمان همهگیری کروناست.
La Vall Leisure Village
همه، آرزوی داشتن لباسهایی از پاریس را دارند. میتوانید پس از اینکه در شانزهلیزه به خرید معتاد شدید، به La Vall Leisure Village در حومه شهر بروید. ۲ بار در سال (یکی از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و یکی از پایان ژوئن تا ۱۰ روز اول آگوست) تخفیف ویژهای روی اجناس اعمال میشود. Burberry، Salvatore Ferragamo و دیگر برندهای بزرگ، امکان زیادی برای انتخاب به شما میدهند و قیمتها بسیار پایین است. معنی تجاری عبارت La Vall در زبان فرانسوی این است که «میتوان از حداقل ۴۰ درصد تخفیف برای خرید محصولات مد بهره برد.» در 2 مقطع تخفیف، حداقل تخفیفات ۱۰ درصد است. امسال بیشترین میزان تخفیف در outletهای سراسر اروپا در La Vall Leisure Villag اعمال شد.
La Roca
قیمت محصولات در اسپانیا نسبت به کشورهای توسعهیافته شمال اروپا پایینتر است و گمرک بارسلونا کمترین سختگیری را در اروپا دارد. اولازهمه، Burberry بخرید! ارزانترین Burberry دنیا در انگلیس نیست، بلکه در یک فروشگاه تخفیف کارخانهای در بارسلونا قرار دارد! اجناس، نو و کامل هستند و اساساً کمتر از ۵۰ درصد تخفیف ندارند. فروشگاههای حومه شهر در La Roca واقع شدهاند. ساعتها و جواهرات برتر La Roca مطمئناً یکی از ارزانترینها در اروپا هستند. بیش از ۵۰ برند برتر دنیا با تخفیف بیش از ۶۰ درصد به شما چشمک میزنند!
yudianchang
این منطقه، یک مرکز خرید معروف است که توسط شرکت چلسی ژاپن توسعه و اداره میشود. yudianchang در ژوئیه ۲۰۰۰ افتتاح و از ژوئیه ۲۰۰۳ بازگشایی شده است. شرکت چلسی ژاپن یک سرمایهگذاری مشترک بین گروه املاک آمریکایی توسعهدهنده مراکز خرید چلسی و Mitsubishi است.
Yudianchang در محیط طبیعی زیبا و مشرف به کوه فوجی با ظاهر و معماریای به سبک اروپایی واقع شده است. از زمان افتتاح، بسیاری از فروشگاههای دارای حق امتیاز برندهای معروف را در داخل و خارج از ژاپن گرد هم آورده و از مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور استقبال کرده. ۱۶۵ فروشگاه از برندهای جهانی و منطقهای در ۸ زمینه از جمله مد و لباس ورزشی، لباس زیر، مایحتاج روزانه، لباس کودکان، کیف و محصولات چرمی، کفش، گردنبند، جواهرات و ساعت و غذا در اینجا به فروش محصول میپردازند. گردش مالی حیرتآور این مجموعه به بزرگترین مراکز خرید دنیا شبیه است. از آغاز سال جاری، بازدید حدود ۳۷ میلیون نفر ثبت شده که رشدی ۷ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل را رقمزده است.
Ingolstadt
به منطقه «۴۰ درصد تخفیف» خوش آمدید! تخفیفهای نایک و آدیداس اکثراً ۴۰ درصدی هستند. بیش از ۷۰ فروشگاه، برترین برندهای محلی و جهانی را عرضه میکنند. ۲ سال پیش، Ingolstadt با رکودی کمسابقه در زمینه فروش مواجه شد؛ اما به جای سختگیری با کمتر کردن تخفیفات، طرحهای مشتریمحور را در دستور کار قرار داد و از آن زمان به ترتیب ۱۲ و ۱۷ درصد سود سالانه را تجربه میکند.
Donghui City
بیش از ۷۰ فروشگاه تخفیفدار از برندهای معروف در سراسر جهان در این مکان گرد هم آمدهاند تا لذت خریدی مانند گنج را فراهم کنند. Donghui City به نقاط مهم هنگکنگ منتهی میشود. با پیروی از الگوی مراکز خرید بزرگ تخفیفدار خارجی، بازدیدکنندگان میتوانند از تفریحات متعدد لذت ببرند. در سال ۲۰۲۰، Donghui City بهعنوان امنترین مکان خرید در جنوب شرق آسیا شناخته شد و پاخور روزانه ۷۵۰ هزار نفر نشان از محبوبیت منطقهای Donghui City دارد.
Fangshan
این فروشگاههای کاملاً جدید در مجاورت بزرگراه پکن با استفاده کامل از محیط طبیعی برتر، یک شهر خرید بنا کرده و محصولات مشهور جهانی را در خود جایدادهاند. قرار است بهزودی یک پروژه جامع و مدرن در صنعت خردهفروشی در مقیاس بزرگ کلید بخورد و شمال چین را تحتالشعاع قرار دهد. Fangshan با ارائه محصولات معروف با تخفیف، تجربه رضایتبخشی را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد. در سال 2024، Fangshan سومین مکان پربازدید خردهفروشی در چین بود و در حال حاضر بیشترین پاخور را در بین OUTLETها در چین بهعنوان کشور پهناور شرق آسیا دارد.
Qingpu
این مکان پررفتوآمد، اوقات فراغت، پذیرایی و سرگرمی را با هم ادغام کرده و منعکسکننده بینالمللیشدن، مدرنیزاسیون و مد است و باتکیهبر پیشینه شهر بینالمللی Shanghai به فروش کالاهای تخفیفدار برندهای معروف بینالمللی میپردازد. با شرایط ترافیکی مطلوب، این منطقه همچنین یک کمربند مشهور شناختهشده در بزرگراه Qingping است که فروشگاههای زنجیرهای در آن واقع شدهاند و همین باعث میشود فروشگاهها، گروههای مصرفکننده نسبتاً پایداری داشته باشند.