آغاز شمارش معکوس سه ماه تا شروع برگزاری اکسپو

آغاز شمارش معکوس سه ماه تا شروع برگزاری اکسپو
آغاز شمارش معکوس سه ماه تا شروع برگزاری اکسپو

شمارش معکوس سه ماه تا شروع برگزاری اکسپو  با  نشانه گیری دقیق لیونل مسی در گنبد الوصل بزرگترین گنبد فلزی جهان که نورپردازی های بدیعی را در طول اکسپو شاهد خواهد بود آغاز شد.

در ماه های آغازین سال 2020 لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال در قالب تفاهم همکاری با مدیران bie در امارات متحده عربی، به عنوان سفیر جهانی اکسپو ۲۰۲۰ انتخاب شد‌ه بود.

برگزارکنندگان  اکسپو ۲۰۲۰  با عقد قرار داد سنگین با این ستاره قصد داشتند از محبوبیت و  تاثیر گذاری او در بین مردم جهان برای ترویج بهتر این رویداد بزرگ، به عنوان سفیر کمک بگیرند . بر اساس این قرارداد مسی باید به نقاط مختلف جهان سفر می کرد که عملا بحران کرونا این بخش از قرارداد را معلق کرد. ولی این روزها  دیگر فعالیت ها مسی در ارتباط با اکسپو از سر گرفته شده است.

اکسپو 2020 دوبی از 9 مهر ماه  1400  تا 11 فروردین ماه  1401  برگزار خواهد شد و از بازدید کنندگان در سراسر کره زمین دعوت می کند تا در این رویداد بزرگ  شش ماهه، برای ساختن جهانی جدید شرکت کنند.

 

 

 

 

تگها : اکسپو 2020 دبی , ماهنامه تجارت طلایی , اکسپو ۲۰۲۰ , لیونل مسی , اکسپو دوبی , اکسپو , مسی , رویداد اکسپو 2020 , گنبد الوصل , بزرگترین گنبد فلزی جهان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان