آمازون، باارزش‌ترین برند دنیا

آمازون، باارزش‌ترین برند دنیا
آمازون، باارزش‌ترین برند دنیا

آمازون، باارزش‌ترین برند دنیا
انتشار خبری از ابتکار جدید آمازون برای ارائه کارت اعتباری به مشتریان بدحساب یا فاقد اعتبار باعث شد تا ارزش سهام این شرکت بار دیگر در بازارهای بورس صعودی شود. مؤسسه «برند زد» در گزارش جدید خود از باارزش‌ترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۹ نام آمازون را با٥/٣١٥میلیارد دلار ارزش برند در رده نخست قرار داده است تا برای نخستین‌بار در ۱۲ سال اخیر به سلطه شرکت‌های فناوری خاتمه داده شود. دورین وانگ، مدیر این مؤسسه گفت: «برند آمازون با پدیده رشد عجیبی روبه‌رو شده؛ به گونه‌ای که ارزش برند آن طی یک سال ۱۰۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.»

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان