آمازون و چشم‌اندازهای رؤیایی برای بانوان اماراتی

آمازون و چشم‌اندازهای رؤیایی برای بانوان اماراتی
آمازون و چشم‌اندازهای رؤیایی برای بانوان اماراتی

آمازون نیروهای جدید را به‌ویژه از میان بانوان نخبه در امارات به استخدام خود درآورد.

آمازون با تعهد مستمر به تنوع و در حمایت از طرح ملی امارات، استخدام‌های جدیدی انجام داده که به هدف آن برای تبدیل شدن به «بهترین کارفرمای جهان» کمک می‌کند. آمازون استخدام‌های جدید را همزمان با روز زن در این کشور انجام داد و هدفش از این کار را کمک به بانوان در راستای رسیدن به آرزوهایشان بیان کرد.

آمازون به سرمایه‌گذاری برای استعدادهای امارات‌متحده عربی از طریق مهارت‌آموزی و ارتقای مهارت نیروی کار ادامه داده و به آن‌ها قدرت می‌دهد تا در یکی از سریع‌ترین صنایع درحال رشد منطقه شاغل شوند. شرکت اماراتی در چندین بخش در سازمان خود، نیرو استخدام می‌کند که شامل امور مالی، منابع انسانی، مهاجرت، حقوقی، اداری، عملیات، خرده‌فروشی و بازاریابی می‌شوند.

رونالدو موچوار، معاون بخش خاورمیانه و شمال آفریقا آمازون گفت: «مشتاقانه منتظرم تا ببینم در آینده چه چیزی در انتظار ماست؛ زیرا ما به ساخت آینده با هم ادامه می‌دهیم. در کشوری زندگی می‌کنیم که در آن ابتکارات ملی و شرکتی بسیار تأثیرگذار برای ایجاد تغییر و تأثیر بلندمدت پایدار وجود دارد. بر این باوریم که تنوع دیدگاه‌های مختلف ما را قادر می‌سازد تا نوآوری کنیم و به نیازهای درحال تکامل مشتریانمان جواب دهیم. با گرامیداشت روز زن در امارات و تعهد مداوم به تنوع، شاهد حضور زنان اماراتی در آمازون هستیم. درحالی‌که من همیشه شیفته نقش‌های مختلف ارائه‌شده ازسوی آمازون بوده‌ام، اکثر زنان از گستردگی فرصت‌های موجود در شرکت آگاه نیستند. مفتخرم که نماینده زنان اماراتی در چنین بخش روبه‌رشدی هستم و از دولت امارات‌متحده عربی برای هدایت این چشم‌انداز تشکر می‌کنم.»

 

 مدیر بخش بازار خاورمیانه و شمال آفریقا در آمازون هم گفت: «واقعاً بی‌صبرانه منتظر هستم مرحله بعدی کار خود را شروع کنم و چشم‌اندازهای بی‌پایانی را که آمازون ارائه می‌کند، بیشتر بررسی کنم! خوشحالم به شرکتی پیوستم که تلاش می‌کند با ایجاد محیط کاری امن‌تر، متنوع‌تر و سازنده‌تر، بهترین کارفرمای زمین باشد. امارات‌متحده عربی در سطوح مختلف پیشرفت قابل‌توجهی برای توانمندسازی زنان دارد.»

 «سارا الساوالهی»، تحلیلگر مالی خاورمیانه و شمال آفریقا اظهار داشت: «از انعطاف‌پذیری و شرایط کاری عالی که شرکت ارائه می‌کند، سپاسگزارم و هر زنی را که به یک حرفه کامل با چشم‌انداز رشد علاقه‌مند است، تشویق می‌کنم به آمازون بیاید.»

 

 

حضور آمازون در امارات‌متحده‌عربی با ترکیبی از فناوری نوآورانه، شبکه تکمیل پیشرفته، خدمات حمل‌ونقل، کارمندان بسیار ماهر و شرکا همراه است. در ژوئیه امسال، آمازون بزرگ‌ترین ایستگاه تحویل خود را در ابوظبی افتتاح کرد، فناوری پیشرفته تحویل را به پایتخت این کشور آورد و تسهیلات تحویل همان روز و یک‌روزه را برای مشتریان فراهم کرد. آمازون با شبکه‌ای قوی، هشت ایستگاه تحویل و زنجیره‌ای از شرکای خدمات تحویل، به ساخت و توسعه فعالیت خود در امارات ادامه می‌دهد و درعین‌حال بر ایمنی، رفاه و پیشرفت شغلی کارکنان خود تاکید دارد.

 

منبع: IMAGESRETAILME.COM

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , آمازون , آمازون پرایم , آمازون گو , آمازون استایل , آمازون امارات , بانوان اماراتی , استخدام در آمازون , بانوان خاورمیانه , بانوان شمال آفریقا , اشتغال بانوان اماراتی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان