آنالیزخرده‌فروشی با تکنولوژی‌های نوین

آنالیزخرده‌فروشی با تکنولوژی‌های نوین
آنالیزخرده‌فروشی با تکنولوژی‌های نوین

 

آنالیزخرده‌فروشی با تکنولوژی‌های نوین

خرده‌فروشی یک بخش رقابتی و درسرعت است که به‌طور مداوم با تغییر رفتار در خریداران مواجه می‌شود. برای خرده‌فروشان و صاحبان ملک خرده‌فروشی، بینش مشتری یک ابزار حیاتی و یک مزیت رقابتی است.

 تکنولوژی‌های مدرن

ShopperTrak شامل آنالیز داده‌هایی است که از مجموعه بررسی‌ها و نظارت‌های علمی و اقدامات در مورد ترافیک خریداران، رفتار و مکالمات آنها به دست می‌آید. این امر بینش ارزشمندی را به ارمغان می‌آورد که سازمان‌های خرده‌فروشی می‌توانند این بینش را به‌عنوان راهبردهایی جهت بازاریابی، عملیات و ارزیابی کارکنان خود ارائه کرده و آنها را بهبود بخشند تا نتایج سودآوری رقم بزنند.

از طریق یک پلتفرم قابل تنظیم، ShopperTrak به خرده‌فروشان و صاحبان املاک، فروش دقیق در زمان واقعی و رفتار خریداران را نشان می‌دهد. با استفاده از داده‌های گسترده‌تر‌ و عملیاتی، محلی که کسب‌وکارهای خرده‌فروشی می‌توانند به‌طور موثر از منابع خود برای پاسخگویی به تقاضای خریداران و ایجاد سریع‌تر درآمد بالاتر استفاده کنند، مشخص می‌شود. استیو ریچاردسون مدیر حساب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بریتانیا نشان می‌دهد یک نام تجاری با استفاده از اطلاعات به دست آمده از ShopperTrak هوشمندتر می‌شود.

با وجود ظهور خرده‌فروشی‌های چندکاناله، فروشگاه‌های سنتی اصلی‌ترین مراکز تجربه خرید هستند اما چگونه خرده‌فروشان امروز می‌توانند از اینکه با جذب تجارت الکترونیک فروش فیزیکی خود را از دست نمی‌دهند، اطمینان حاصل کنند؟ امروزه خریداران از فروشگاه‌ها چه چیزی را می‌خواهند و فردا چه چیزی طلب می‌کنند؟ همسویی با تقاضای مشتریان کار آسانی نیست.

تجزیه و تحلیل خرده‌فروشی فیزیکی

خریداران چگونه از فروشگاه شما استفاده می‌کنند؟ حضور آنها چقدر طول می‌کشد و چه خریدی انجام می‌دهند؟ شما ممکن است رفتار بازدیدکنندگان وب‌سایت خودتان را بدانید اما ارزیابی استفاده از فروشگاه شما یک مساله پیچیده‌تر است. در دوران در حال توسعه، هوش مصنوعی تبدیل به یک فناوری بنیادی برای صنعت امنیتی شد. فناوری‌های یادگرفتنی تبدیل به رایج‌ترین و قوی‌ترین‌ مدل ممکن خواهند شد. این روند تلاش‌های امنیتی را در هر حوزه تقویت خواهد کرد. امروزه سه مدل از دوربین‌های «هیک ویژن» مجهز به الگوریتم‌های یادگیری عمیق در صنایع خرده‌فروشی هوشمند هستند.

با افزایش محبوبیت خرید آنلاین در بخش تجارت و خرده‌فروشی، نفوذ اینترنت و تجارت الکترونیک بیشتر از بسیاری از صنایع دیگر به چشم می‌خورد. برخی از آنها به رقابت آنلاین و بسته شدن فروشگاه‌های فیزیکی واکنش نشان می‌دهند اما برخی دیگر در تلاش برای غلبه بر مشکلات از طریق تحول تکنولوژیک هستند. خرده‌فروشی سنتی ابزاری هوشمند برای جمع‌آوری و تجسم دقیق داده‌ها ندارد و قادر به ارائه منابع منسجم برای تصمیم‌گیری در کسب‌وکار در مغازه‌ها نیست اما اکنون تکنولوژی «هیک ویژن» یک راه‌حل خرده‌فروشی هوشمند را ایجاد کرده که امنیت نظارت تصویری جامع را برای محافظت از کارکنان و مشتریان و پیشگیری از سرقت فراهم می‌کند و همچنین راه‌حل‌های خرده‌فروشی هوشمند جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها برای افزایش ارزش کسب‌وکار را شامل می‌شود.

شمارش مردم

«سود کوچک، گردش سریع» عبارتی قدیمی در اشاره به راه موفقیت در صنعت خرده‌فروشی است و پایه آن شاخص KPI به معنای سود کلیدی است که می‌تواند به این گردش کمک کند. در مقایسه با تجارت الكترونیكی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی سنتی به راحتی نمی‌توانند محاسبات دقیق مشتری را انجام دهند. دوربین شمارش افراد با دو لنز، شمارش دقیق مشتری را انجام می‌دهد و روند جریان را برای ارزیابی عملکرد و ابتکارات استراتژیک تولید می‌کند. با این حال در یک سناریوی واقعی جهان، سایه‌ها یا سایر اشیا ممکن است به راحتی باعث ایجاد هزینه‌های اضافی شوند. دوربین‌های شمارش افراد با دو لنز، مجهز به دو دوربین و با یک الگوریتم یادگیری عمیق به راحتی تداخل‌های موجود در تحویل داده‌ها را به صورت بسیار دقیق برطرف می‌کنند. مزیت کلیدی الگوریتم‌های یادگیری عمیق این است که می‌تواند به طور مداوم آموزش داده شده و با مجموعه داده‌های بهتر و بیشتری بهبود یابد. این دوربین دارای چشم‌انداز استریو بیولوژیکی، تکنولوژی تشخیص افراد و تکنولوژی‌های دارای فیلتر هوای 3D است. این دوربین‌ها، انسان‌ها را از دیگر اشیا و حرکات در پس‌زمینه تشخیص می‌دهند. با تجزیه و تحلیل داده‌های جریان مشتری، مدیریت فروشگاه می‌تواند نیروی کار مشخصی را برای به دست آوردن سود بیشتر و اطمینان از خدمات بهتر مشتری فراهم آورد. مدیران فروشگاه می‌توانند حضور کارکنان را به‌طور استراتژیک در ساعات اوج و غیرفعال هماهنگ کنند. علاوه‌بر این، آنها می‌توانند فعالیت‌های بازاریابی استراتژیک برای جذب مشتری را  به وسیله تجزیه و تحلیل داده‌ها انجام دهند.

 نقشه‌های جدید

هنگامی که مشتریان وارد فروشگاه می‌شوند، خرده‌فروشان نگران انتخاب کالای مورد علاقه هستند. با استفاده از ترسیم نقشه گرمای «هیک ویژن» خرده‌فروشان می‌توانند میزان زمان خرید خریداران در مناطق خاصی از فروشگاه را تعیین کنند، نقاط داغ و مناطق مرده را شناسایی و تعداد افرادی را که محصولات خاص را به صورت روال معمول خود خرید می‎‌کنند، بشناسند. نقشه‌برداری حرارتی برای نظارت و اندازه‌گیری میزان ترافیک هدف در یک منطقه استفاده می‌شود.

به‌عنوان یک محصول، دوربین‌های «هیک ویژن» مجهز به عملکرد نقشه‌برداری حرارتی هستند که نه‌تنها تصویر باکیفیت بالای پانوراما را ضبط می‌کند، بلکه شرایط حرارتی در مناطق مختلف در یک فروشگاه را هم در نظر می‌گیرد. در فضاهای بزرگ، دوربین‌های کمتری جهت کاهش هزینه‌ها نصب است. دوربین‌های «هیک ویژن» برای این مناطق ایده‌آل هستند.

تشخیص صف

در صف‌های طولانی خرید چه می‌کنید؟ منتظر می‌مانید و خرید می‌کنید و از خرید از آن فروشگاه منصرف می‌شوید؟ در صنعت خرده‌فروشی، زمان انتظار یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در تجربه مشتری است. تابع تشخیص صف «هیک ویژن» می‌تواند به صفوف پرداخت خرده‌فروشان کمک کند. هنگامی که مشتریان بیش از حد وارد یک صف می‌شوند، می‌توانند مدیریت را برای باز کردن یک خط جدید ترغیب کنند.

به طور خاص، دوربین‌های تشخیص صف «هیک ویژن» می‌توانند وضعیت صف‌بندی را در زمان واقعی بررسی کنند. دوربین‌ها افراد در هر صف را شمارش و سپس زمان پایان فعالیت هر مشتری را دنبال می‌کنند. هنگامی که متوجه شدیم تعداد افراد در صف بیش از حد زیاد است یا زمان متوسط خاموش بودن مشتریان بیش از حد طول می‌کشد، زنگ هشداری برای پاسخ سریع ایجاد می‌شود. باز کردن پنجره‌های پرداخت برای کاهش زمان انتظار، بهبود کارایی معامله و کل تجربه خرید به مدیر فروشگاه را درپی دارد.

راه‌حل خرده‌فروشی هوشمند «هیک ویژن» طراحی شده است تا به خرده‌فروشان کمک کند فروشگاه‌های آنلاین را به یک دنیای دیجیتال تبدیل و داده‌ها را برای پشتیبانی از مدیریت و عملیات فراهم کنند.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان