آیا تولید یک ساعت خوب با قیمت‌های مقرون به صرفه با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ممکن است؟

آیا تولید یک ساعت خوب با قیمت‌های مقرون به صرفه با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ممکن است؟
آیا تولید یک ساعت خوب با قیمت‌های مقرون به صرفه با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ممکن است؟

 

در اواخر دهه 80 میلادی، استیوسان، طراح و یکی از بنیان‌گذاران ساعت استورم به همراه همسرش در فروشگاه خرده‌فروشی در لندن کار می‌کردند. او علاقه‌مند به مد و سبک‌های جدید بود و علاقه بسیار شدیدی به تولید ساعت با کیفیت داشت، اما همیشه سرمایه کافی برای خرید آنچه که می‌خواست، مهیا نبود. استیو فکر می‌کرد آیا ساخت ساعت با طراحی‌های خوب و قیمت‌های مناسب با استفاده از رنگ‌ها و سبک‌های متنوع، امکان‌پذیر است؟ساخت ساعتی با مد روز.

ایده و نظر او تشویق مصرف‌کنندگان برای داشتن چند ساعت متنوع بود که بتوانند با لباس‌های متفاوت خود هماهنگ کنند. بنابر این در سال 1989 میلادی شروع به تولید چند طرح اولیه کرد تا بتواند ایده خود را پیاده کند. مدل‌های تولیدی خیلی غیرمعمول بودندتا جایی که برای همه سوال پیش آید که اینها چه چیزی هستند؟ و او در جواب بگوید: ما فقط ساعت تولید می‌کنیم. از آنجا که طراحی‌ها خیلی غیرمعمول بودند تفسیر آنها خیلی برای کارخانه سخت بود. این منجر به اولین قدم استیو با توجه به تکنیک‌ها و روش‌های جدید تولید در کار با این کارخانه‌ها شد. تولید کردن این محصولات با طراحی‌های غیرمعمول شبیه به طوفانی در صنعت ساعت بود و باعث فرآیند مستمر برای ادامه کار می‌شد .

ولی یک موضوع مهم برای حل کردن هنوز وجود داشت؛ چه نامی برای این گروه تولیدی انتخاب شود؟ تیم کوچکی مخصوص تبادل اطلاعات و نام‌گذاری تشکیل شد و آنها یک فهرست از پیشنهادات را ارائه کردند، اما هیچ کدام از آنها سازنده نبود. بنابر این زمانی که او اولین قدم را روی پله هواپیما برای رفتن و چک کردن نمونه نهایی فهرست به منظور تغییر و اصلاح برداشت، سرنوشت دوباره راه را برایش مشخص کرد. همانطور که نوشیدنی‌ها سرو می‌شدند، پرواز پر از دست‌انداز و تلاطم شد و علامت چراغ کمربندها روشن شدند. تعدادی از مردم مضطرب و دستپاچه شدند، اما هنگامی که آرامش بازگشت، خلبان عذرخواهی کرد و گفت؛ آنها فقط از یک طوفان STORM بد عبور وپرواز کرده‌اند. استیو فکر کرد که این می‌تواند یک نام عالی باشد. زیرا این فقط یک کلمه ساده نبود, نامی محکم که حاکی از قدرت طبیعت بود. بنابراین سال1989میلادی این برند بریتانیایی کار را از شهر لندن شروع کرد و اولین مغازه استورم(STORM) در گیس کورت خیابان کریستوفر که مکانی تجاری در لندن بود، باز شد. جایی که مرکز اصلی شو و قلب مد لندن و بسیاری از برندها بود. اولین مغازه و پرچمدار این برند در خیابان کارنبی بود و هنوز هم هست. یک مکان موفق‌تر از مکان‌های مشابه در لندن بود. این خیابان مارک‌های متنوع و مغازه‌های بسیاری داشت. با توجه به کوچک بودن این خیابان, خیلی مشهور و محبوب بود و توریست‌های زیادی از آنجا بازدید می‌کردند. در حال حاضر در انگلیس یک دوجین مغازه در شهرهایی مانند بیرمنگام, لیورپول، برایتون و منچستر وجود دارند و در خارج از انگلیس نیز در اروپا, روسیه, آسیا, خاورمیانه و استرالیا از محصولات استورم استفاده می کنند. طراحی‌های ساعت استورم امروزه تکامل پیدا کرده و پیشرفت چشم‌گیری نسبت تولیدات اولیه داشته و مارک استورم به عنوان یک آرم تجاری معتبر در دنیای ساعت شناخته شده است. عناصر وجودی این برند که کیفیت, طراحی خوب مطابق مد روز ساعت و با قیمت مناسب که هدف استیوسان بود، در دنیا عرضه می‌شود.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ساعت , استورم , ساعت استورم , ساعت خوب , ساعت مقرون به صرفه , استیوسان طراح استورم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان