ابداع شگفت‌انگیز مرکزخرید مردف در دوبی

ابداع شگفت‌انگیز مرکزخرید مردف در دوبی
ابداع شگفت‌انگیز مرکزخرید مردف در دوبی

مردف منطقه‌ای مسکونی در شهر دوبی است که جمعیت آن را اروپایی‌ها، مهاجران جنوب آسیا، عرب‌ها، اماراتی‌ها و ... تشکیل می‌دهند. این منطقه به خوبی و از طریق مناطق تجاری مانند بیزینس بی، مرکز تجارت جهانی و دوبی فستیوال سیتی به کل شهر متصل می‌شود.

 مردف سیتی‌سنتر یک مرکزخرید بزرگ است که فعالیت خود را در 16 مارس 2010 آغاز کرد. ساخت این مرکزخرید برای اولین بار در آوریل 2007 اطلاع‌رسانی شد و کار ساخت‌و‌ساز آن در آگوست همان سال کلید خورد. این سیتی‌سنتر دارای مساحتی به اندازه 289527.8 مترمربع است که شامل زیرزمین و طبقه اول بوده و 180 هزار مترمربع از آن هم فضای متعلق به مرکزخرید است. مردف سیتی‌سنتر دارای حدود 430 مغازه و یک پارکینگ 3 طبقه چسبیده به آن است که ظرفیت 7000 خودرو را داشته و یک مجیک پلانت با iFLY مرکز شیرجه سرپوشیده را در خود جای داده است. همچنین این مرکزخرید دارای 8 سینمای استاندارد و 2 سینمای "کلاس طلایی" در کنار باشگاه فیتنس فرست و 2 فودکورت با داشتن تقریبا 60 فست‌فود در منو‌های خود است. بعضی از فروشندگان اصلی مردف شامل Debenhams، Zara، Virgin Megastore و Carrefour هستند. آپ تاون مردف آپ تاوم مردف یک مرکزخرید در فضای باز است که دارای مساحت 37 هزار مترمربعی است. این مکان اولین مرکزخرید بزرگ مردف به شمار می‌رود و مستقیما به پروژه عمرانی به همین نام متصل می‌شود که از همان طراحی زیبا بهره می‌برد. یک پارکینگ زیرزمینی وجود دارد که به آپ تاون مردف متصل شده است و بین مستاجران و بازدیدکنندگان تقسیم می‌شود. این مرکز همچنین دارای باشگاه فیتنس فرست و یک فودکورت است. آپ تاون مردف پروژه‌ای است که به وسیله املاک یونیون ساخته شده است. طراحی این پروژه از یکی از شهرهای دارای چشمه‌های آب گرم باستان اقتباس شده است. این پروژه بیش از 2000 ویلا و آپارتمان، زمین بازی و امکانات تفریحی، مرکز سلامتی و مدرسه ابتدایی را در اختیار دارد.

 

اما این مرکزخرید در فروردین 97 که مصادف با ماه مارس میلادی بود با گرفتن عكس از مشتریان با قابی که توسط مدیریت این مجموعه  طراحي و ساخته شده است و درخواست از همان مشتریان برای به اشتراك گذاشتن عکس‌های گرفته شده در صفحات مجازي به همراه اضافه کردن صفحه رسمي اين مركزخريد در اينستاگرام و همچنین شركت در قرعه‌كشي جايزه یک‌هزار درهمي، ابداع منحصر‌به‌فردی داشت که توسط سیتی‌سنتر مردف دوبی صورت گرفت.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان