ابزارها و خدمات به صنایع مد و زیبایی کمک می‌کنند

ابزارها و خدمات به صنایع مد و زیبایی کمک می‌کنند
ابزارها و خدمات به صنایع مد و زیبایی کمک می‌کنند

 

چگونه اصطکاک را از تجارت حذف کنیم؟

ابزارها و خدمات به صنایع مد و زیبایی کمک می‌کنند تا میلیاردها دلاری را که بنا بر گزارش‌ها به دلایل مختلف از دست می‌روند، با حذف مراحل مختلف، به‌صورت آنلاین و خاموش، مهار کنند.

چگونه برندها و خرده‌فروشان، ابزارها و خدماتی را برای خارج کردن اصطکاک از تجارت به کار می‌برند؟

تخمین زده می‌شود خرده‌فروشان مد، سالانه میلیاردها دلار را به دلیل اصطکاک غیرضروری در تجربه خرید خود از دست می‌دهند؛ مانند جریان خرید آنلاین بسیار پیچیده یا صف‌های طولانی در فروشگاه‌ها. برای مدیریت بهتر این ماجرا، برندها و خرده‌فروشان، ابزارها و خدماتی از جمله پرداخت با یک کلیک را به کار می‌گیرند.

هر راه‌حلی، مزایا و معایب خاص خود را دارد و هیچ‌یک همه معضلات پرداخت را حل نمی‌کنند اما می‌توانند به افزایش معیارهایی مانند نرخ تبدیل و ارزش‌های سفارش و درعین حال ایجاد تجربه خرید بهتر، کمک کنند.

خرده‌فروشان مد و زیبایی، راه آسانی در پیش رو ندارند. به دلایل مختلف، آنها مجبورند برای فروش بیشتر از همیشه، تلاش کنند. از آنجایی که فشارهای اقتصادی و ژئوپلیتیکی در سال 2022 به‌شدت بر احساسات مصرف‌کننده تأثیر گذاشت، خریداران عموماً محتاط‌تر شده‌اند؛ بنابراین، کسب‌وکارها برای هر خریدی از مصرف‌کنندگانی که دارای محدودیت نقدی هستند، رقابت می‌کنند و به دلیل شرایط سخت ناشی از حفظ حریم خصوصی داده‌ها، تبلیغات دیجیتال را گران‌تر کرده و ردیابی بازگشت هزینه‌ها را سخت‌تر کرده است.

 

 

در چنین مواقعی، شکاف‌ها در خرید آشکار می‌شوند و اصطکاک در تجربه مشتری در مرحله پرداخت به‌تنهایی می‌تواند به‌طور بالقوه برای صنعت، میلیاردها دلار هزینه داشته باشد. خریداران می‌توانند به‌سرعت از انتظارهای طولانی در فروشگاه یا فرآیندهای پیچیده برای تسویه‌حساب آنلاین ناامید شوند یا ممکن است به پرداخت قیمت کامل برای یک کالا تمایلی نداشته باشند؛ به‌ویژه اگر حمل‌ونقل، مالیات یا هزینه‌های متفرقه به مبلغ نهایی تعلق گیرد. همچنین ممکن است قصد خرید داشته باشند و به‌سادگی نظر خود را تغییر دهند یا حواس‌شان پرت شود و اقلام خود را رها کنند. دردسرها، به خرید آنلاین و حضوری محدود می‌شوند. طبق برآورد سال 2018، خرده‌فروشان تنها در ایالات‌متحده سالانه بیش از 30 میلیارد دلار به دلیل صف‌های طولانی ضرر می‌کنند.

 

 

 در بخش آنلاین، مشکلات حتی بیشتر آشکار می‌شود. خرده‌فروشان آنلاین در ایالات‌متحده و اتحادیه اروپا حدود 260 میلیارد دلار از سفارش‌های خود را به‌دلیل جریان پرداخت و طراحی خود از دست می‌دهند. خرده‌فروشان آنلاین ایالات‌متحده بین 111 تا 136 میلیارد دلار از فروش خود را به دلیل پرداخت کمتر از حد مطلوب از دست می‌دهند. بخشی از این مشکل از شکست برندها و خرده‌فروشان در بهینهسازی برای تغییر رفتارهای خرید ناشی می‌شود. حتی قبل از اینکه محدودیت‌های قرنطینه همه‌گیر باعث رشد خارق‌العاده تجارت الکترونیک شود، الگوهای مصرف‌کننده از قبل مشخص بودند. مشتریان بالقوه ممکن است از پر کردن بیش از حد فیلدها یا ایجاد حساب کاربری برای خرید ناامید شوند. خبر خوب این است که حتی پیشرفت‌های کوچک در معیارهایی مانند نرخ تبدیل، زمانی که در هزاران یا میلیون‌ها مشتری ضرب شود، می‌تواند تأثیر معناداری داشته باشد. برای موفقیت، خرده‌فروشان به ابزارها و خدماتی روی می‌آورند که به آنها کمک می‌کند مسیر خرید را هموار کنند .برخی موارد شامل فناوری‌هایی هستند که مراحل پرداخت ازسوی شرکت‌هایی مانند Bolt و Shopify را حذف می‌کنند؛ گزینه‌هایی که موانع مالی و روانی را برای خرید کاهش می‌دهد.

 

 

هیچ تضمینی وجود ندارد که این فناوری‌های خاص جواب دهند. بااین‌حال تا زمانی که این ابزارها به‌خوبی استفاده شوند، فقط به خرده‌فروشان کمک نمی‌کنند تا بازدیدکنندگان را به خریداران خودشان تبدیل کنند، آنها همچنین می‌توانند تعامل بهتری ایجاد کنند که به متقاعد کردن خریداران برای خریدهای بعدی هم بینجامد. مطالعات جدید به‌دنبال آموزش مردم در مورد استراتژی‌ها و ابزارهای هدفمندی هستند که مارک‌های مد و زیبایی و خرده‌فروشان می‌توانند برای ارتباط با خریداران از آنها استفاده کنند؛ به عبارت بهتر، جست‌وجوی راه‌هایی برای هموارسازی فرآیندهایی که به کاهش خریدهای نامؤثر کمک می‌کند.

 

منبع: BUSINESSOFFASHION.COM

تگها : خرده فروشی , اتحادیه اروپا , تجارت , ماهنامه تجارت طلایی , استارت آپ , خرید , خرید آنلاین , فشن , تجارت الکترونیک , فناوری , تبلیغات دیجیتال , صنعت مد , جذب مشتری , صنعت مد و فشن , رقابت , مشتری , استارت‌آپ‌ها , مد و زیبایی , بیزینس آف فشن , BOF , صنعت مد و زیبایی , ژئوپلیتیک , احساسات مصرف کننده , اصطکاک , شاپیفای , کاهش خرید , افزایش خرید

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان