ارتقای سطح نظافت در مراکز تجاری با بهره‌مندی از توان واترجت صنعتی

ارتقای سطح نظافت در مراکز تجاری با بهره‌مندی از توان واترجت صنعتی
ارتقای سطح نظافت در مراکز تجاری با بهره‌مندی از توان واترجت صنعتی

 

 

واترجت صنعتی، دستگاه خارق‌العاده‌ای است که استفاده مداوم از آن آلودگی‌ها را به آسانی از روی سطوح پاک می‌کند. مجتمع‌های تجاری از جمله مکان‌های عمومی هستند که رفت‌وآمد در آنها بسیار زیاد است و در معرض آلودگی‌های مداوم و گسترده‌ای قرار دارند. اغلب افرادی که در این گونه مکان‌ها در حال تردد هستند، عامل اصلی انتقال آلودگی‌ها به روش‌های گوناگون به‌شمار می‌روند. 

گستردگی بالای آلودگی در این مکان‌ها هرگز به سادگی و با روش‌های سنتی قابل پاک‌سازی نیست بلکه بسیار سخت و تقریبا ناممکن به نظر می‌رسد. نظافت صنعتی تنها روش کاربردی شناخته‌شده تا به امروز است که برای نظافت چنین مکان‌هایی توصیه می‌شود. با استفاده از دستگاه‌هایی نظیر کارواش صنعتی واترجت صنعتی به بهترین نحو ممکن می‌توان بالاترین نتیجه را به دست آورد.

 

 

مجتمع‌های تجاری مراکزی محسوب می‌شوند که خالی‌بودن‌شان حتی در روزهای تعطیلی، امری کاملا ناممکن به نظر می‌رسد؛ مراجعان این قبیل مراکز بیش از هر زمان دیگر به این مکان‌ها رفت‌و‌آمد داشته و همواره در حال افزایش‌ هستند و این عاملی اصلی برای آلودگی‌های محیطی این‌گونه مکان‌ها خواهد بود و همین مسائل باعث می‌شود که نظافت مراکز تجاری در تمامی فصول سال به‌صورت روزانه و کاملا تخصصی اجرا شود چون مولفه‌هایی چون زیبایی، شفافیت و تمیزی از مهم‌ترین عوامل جذب مشتری در این‌گونه مکان‌ها هستند.

 

بخش‌های نیازمند شست‌وشو در مراکز تجاری

راهروها، سرویس‌های بهداشتی، محوطه، نما، تاسیسات و پارکینگ همگی از بخش‌های مختلف مراکز تجاری هستند که هر یک از آنها به‌طور مجزا به نظافت ویژه و تخصصی نیاز دارند.

 

کاربرد کارواش صنعتی مراکز تجاری

دستگاه شوینده فشار قوی در مجتمع‌های تفریحی و تجاری امکان شست‌وشوی محوطه، نیمکت‌ها، آب‌نماها، نمای ساختمان، پارکینگ، تاسیسات مجتمع و سطل‌های زباله را میسر می‌کند. از سوی دیگر مهمترین بخش‌های نظافتی مراکز تجاری شامل کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هاست و دلیل آن وجود مواد ‌غذایی در این مکان‌هاست، پله‌ها و بخش‌های مرتفع از دیگر قسمت‌هایی به‌شمار می‌روند که شست‌وشوی آنها از ملزومات محسوب می‌شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دستگاه واترجت صنعتی مراکز تجاری می‌تواند با فشار قوی بالای آب، تمامی آلودگی‌ها و آلاینده‌های قوی را که عامل تغییر رنگ و کدری سطوح کفپوش‌هاست، از روی سطوح جدا کرده و از بین ببرد.

 

مزایای به‌کارگیری کارواش صنعتی مراکز تجاری

واترجت صنعتی از دستگا‌های صنعتی نظافتی است که با استفاده از فشار قوی آب، آلودگی و جرم‌ها را از روی سطوح جدا کرده و آنها را شست‌وشو می‌دهد. از آنجایی که این دستگاه صنعتی در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده است، این کارایی را دارد که تمامی سطوح غیرقابل دسترس را نیز نظافت کند. به‌طور کلی از مزایای کارواش صنعتی مراکز تجاری کیفیت بالای شست‌وشو، کاهش مصرف آب و مواد شوینده، کاهش کار فیزیکی کاربر، سرعت بالا و جلوگیری از انباشت به دلیل نظافت صحیح و زمان‌بندی شده است که می‌توان به آن اشاره کرد.

 

کیفیت بالای شست‌وشو

از مزایای واترجت صنعتی، کیفیت بالای شست‌وشو و نظافت است. پمپ کارواش سیار، با افزایش فشار آب، سطوح را شست‌وشو داده و سخت‌ترین آلودگی‌ها و رسوبات و جرم‌ها را از روی سطوح جدا می‌کند و شاید به همین دلیل است که میزان شفافیت و تمیزی سطوح پس از نظافت با این وسیله بسیار بالاست.

 

 

 

کاهش مصرف آب

بررسی روش نظافتی سنتی و روش مدرن با استفاده از واترجت صنعتی، نشان می‌دهد که در زمان استفاده از روش‌های سنتی آب بسیار زیادی هدر می‌رود. اما از آنجایی که پمپ کارواش صنعتی، فشار آب را افزایش می‌دهد، به آب فراوانی برای شست‌وشوی سطوح نیاز نیست. فشار آب غیر از اینکه جرم‌ها و آلودگی‌های سخت سطوح را پاک می‌کند، یکی از مزایای استفاده از آن، کاهش مصرف آب برای شست‌وشوی‌های مداوم است.

 

کاهش انرژی و نیروی انسانی

از آنجایی که این دستگاه تمامی آلودگی‌ها را با استفاده از فشار آب تمیز می‌کند، نیازی به انرژی و نیروی انسانی زیاد، برای نظافت سطوح با آن وجود ندارد. تنها کافی است که نیروی انسانی جهت آب را بر روی سطوح مورد نظر تنظیم کرده و پاشش آب را انجام دهند.

 

سرعت بالای کارواش صنعتی مراکز تجاری

با توجه به رسوب‌زدایی و جرم‌گیری کارواش صنعتی، نیازی به صرف زمان زیاد برای نظافت آلودگی‌های سخت نیست. همچنین استفاده از واترجت صنعتی و کارواش آب گرم موجب می‌شود تا نقاط غیرقابل دسترس به راحتی نظافت شده و سرعت آن نسبت به روش‌های دیگر بسیار بیشتر شود.

 

منبع: ویکی کلین

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , مراکز تجاری , واتر جت صنعتی , واترجت , پاکیزگی مراکز خرید , کارواش صنعتی , شست و شو با واترجت , شست و شو مراکز خرید

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان