ارگ تجریش؛ فرصت باهم بودن با خیال راحت

ارگ تجریش؛ فرصت باهم بودن با خیال راحت
ارگ تجریش؛ فرصت باهم بودن با خیال راحت

 

حتما به میدان تجریش سر زده‌اید و سازه شیشه‌ای زیبای مجتمع تجاری ارگ را در شمال غرب این میدان مشاهده کرده‌اید. ارگ یک مرکزخرید بزرگ و مدرن با مجموعه‌ای از برندهای معتبر است. هنگام ورود به ارگ اولین چیزی که چشم‌نوازی می‌کند پارکینگ فوق‌العاده دل‌باز و وسیعی است که در یکی از شلوغ‌ترین مراکز شهر خیال شما را بابت محل پارک خودرو راحت کرده است. جذابیت دیگر ارگ راهروهای فراخ و دل‌انگیزی است که تجربه خرید را شیرین می‌کند. همینطور سینما، مرکز فانتایم و مجموعه واقعیت مجازی ارگ با آخرین نسل تکنولوژی، امکان تفریح لذت‌بخشی برای شما و فرزندان‌تان فراهم کرده است. پس از خرید و تفریح می‌توانید با خیال راحت یک تجربه خوشمزه در طبقه فودکورت داشته باشید یا شاید هم بخواهید از فضای باز و سرسبز روی بام استثنایی ارگ لذت ببرید و یک روز پرخاطره به همراه عزیزان‌تان را تجربه کنید.

ارگ بعد از یک دوره خانه‌نشینی مفصل به خاطر کرونا دیدن دارد؛ به‌ویژه اینکه می‌توانید مطمئن باشید دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت می‌شوند! با این‌ حال حتی وقتی به ارگ سر می‌زنید مراقب خودتان باشید چون کرونا با کسی شوخی ندارد.

کرونا همه ما رو تحت تأثیر قرار داد. مراکز تجاری تعطیل شدند و بیش از یک ماه چراغ ارگ هم خاموش بود اما نورپردازی ما روی نمای ارگ به امید شادی‌های دوباره برقرار بود. در تمام این مدت ما دست از کار نکشیدیم؛ برای بعد از تعطیلی فکرها کردیم، به‌ویژه در زمینه تبلیغات، تا بتوانیم اعتماد مشتریان و ذی‌نفعان‌مان را ارتقا بدهیم.

 

 

همراهی ارگ با واحدهای تجاری در دوره کرونا

در دوره کرونا واحدهای تجاری فعال نبودند. ما متوجه ضرری که به کسب‌وکارها وارد شد هستیم. لذا تصمیم گرفتیم تا حد ممکن اجاره‌ها را تا زمان عادی شدن شرایط کم کنیم یا ببخشیم، همین‌طور وصول مطالبات قبلی‌مان را هم به تعویق بیندازیم. علاوه‌بر این به جهت رونق‌بخشی و کمک به کسب‌وکارهای داخل مجموعه، تصمیم گرفتیم جشنواره تابستانه ارگ را برگزار کنیم. این جشنواره تخفیف‌های جذاب، قرعه‌کشی ارزشمند و تجربه‌ای خوب برای بازدیدکنندگان ما خواهد بود. احتمالا الان که این مقاله را می‌خوانید همزمان خبرهای جذابی از ارگ در پیرامون‌تان می‌شنوید، از شما دعوت می‌کنیم در این تابستان داغ و بعد از مدت‌ها محدودیت به ارگ سر بزنید و لذت خرید و تفریح را با شرکت در قرعه‌کشی جذاب تابستانه ارگ دو چندان کنید. 

 

 

اهتمام ارگ به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

اقدامات بهداشتی جدی و حداکثری حتی پیش از ماجرای کرونا هم‌وغم ما بوده و هست. هرچند اکنون با توجه به شرایط کرونا اهتمام بیشتری به مسائل بهداشتی داریم. بسیاری از اقدامات بهداشتی برای شما قابل رؤیت نیست. برای مثال محلول ضدعفونی‌کننده‌ای که تهیه می‌کنیم بسیار مرغوب است و گندزدایی همه سطوحی که با دست در تماس است به‌صورت روزانه انجام می‌شود و همه کارکنان به‌طور مرتب تب‌سنجی می‌شوند. برخی اقدامات بهداشتی را هم شما می‌بینید؛ افراد هنگام ورود به ارگ تب‌سنجی و ضدعفونی می‌شوند و مهم‌تر از همه یک ایستگاه سلامت مستقر کرده‌ایم که علاوه‌بر تب‌سنجی و سنجش سطح اکسیژن خون، عزیزانی که تمایل داشته باشند را در سامانه غربالگری کرونا ثبت‌نام می‌کند.

برای فود‌کورت کارهای دیگری هم کرده‌ایم، فاصله میزها را زیاد کردیم، پایش و تب‌سنجی همه کارکنان غرفه‌های غذایی را مرتب انجام می‌دهیم، سالن‌کارها با پوشش بهداشتی همه تجهیزات و میزها را به‌طور مرتب، قبل و بعد از استفاده ضدعفونی می‌کنند و در فواصل مناسب دستگاه ضدعفونی‌کننده دست قرار داده‌ایم.

البته شما هنوز بااحتیاط به ما سر می‌زنید؛ کاملاً حق دارید، هنوز کرونا در کشور ما جولان می‌دهد؛ خیلی از کسب‌و‌کارهای ارگ تلاش کردند در دوره کرونا به‌صورت مجازی و غیرحضوری فروش داشته باشند، ما هم کمک کردیم اما ارگ فقط یک مرکزخرید نیست یک تجربه کامل از خرید، تفریح و باهم بودن در محیطی است که در شأن شماست، ما حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم که میزبانی سالم برای شما باشیم.

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , ویروس کرونا , مرکزخرید , ارگ تجریش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان