استارت‌آپی که استارت‌آپ‌ها را معرفی می‌کند

استارت‌آپی که استارت‌آپ‌ها را معرفی می‌کند
استارت‌آپی که استارت‌آپ‌ها را معرفی می‌کند

استارت‌آپی که استارت‌آپ‌ها را معرفی می‌کند

چهار تیم تهرانی با نام‌های کوریدورز، دیالوگ، سه سوت جابز و این پین به ترتیب رتبه اول تا چهارم این رقابت‌ها را در تهران به خود اختصاص دادند و راهی رویداد فینال شدند.
استارت‌آپ جاده ابریشم نخستین رویداد معرفی کننده استارت‌آپ‌های ایرانی به جامعه کارآفرینی ایران و جهان است که با هدف آشنایی با برترین شرکت‌های نوآور و نوپا موجود در کشور و همچنین تسهیل ارتباطات جهانی، دسترسی آسان‌تر به تجربیات موفق در سطح بین‌المللی و جذب سرمایه خارجی طراحی شده است.محمد ازلی بنیان‌گذار این رویداد است و با همراهی یک تیم به فکر تکان دادن مرزهای استارت‌آپی است. این برنامه از دو قسمت اصلی «توراستارت‌آپی» و «رویداد فینال» تشکیل شده که با فاصله‌ای چند ماهه از یکدیگر برگزار می‌شوند.
همایش تور استارت‌آپی این رویداد، از ۲۱ مهر استارت خورده و تا اول آبان ماه ادامه دارد. این رویداد در تاریخ ۲۹ و ۳۰ مهر ماه در سالن مولانای دانشگاه امیر کبیر در تهران برگزار شد. تعدادی از کارشناسان نام آشنای استارت‌آپی ایران تیم داوری این رویداد را تشکیل می‌دادند و ۲۰ استارت‌آپ شرکت کننده در تهران، نحوه کار،عملکرد و تیم خود را «پیچ» کردند. در نهایت چهار تیم تهرانی با نام‌های کوریدورز، دیالوگ، سه سوت جابز و این پین به ترتیب رتبه اول تا چهارم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند و راهی رویداد فینال شدند.
«رویداد فینال» جاده ابریشم یا سیلک رود اسفند ماه با حضور استارت‌آپ‌های منتخب شهرهای تهران، تبریز، شیراز، مشهد و کرمان در جزیره کیش برگزار خواهد شد. در مرحله نهایی برترین‌های شهرهای مختلف ایرانی، به رقابت با هم خواهند پرداخت و در نهایت چهار استارت‌آپ برتر ایرانی در سال ۹۷ به رای تیم داوری انتخاب و معرفی خواهند شد.

 

منبع:تجارت نیوز

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان