اسپار بین‌الملل برنده دو جایزه پی‌ال‌ام‌ای شد

اسپار بین‌الملل برنده دو جایزه پی‌ال‌ام‌ای شد
اسپار بین‌الملل برنده دو جایزه پی‌ال‌ام‌ای  شد

اسپار اینترنشنال مفتخر به کسب دو جایزه صنعتی و پرطرفدار که توسط انجمن تولیدات انحصاری ترتیب داده شده‌اند، شد. در تقسیم‌بندی‌های تنقلات، تیوب‌های کینوا (Quinoa) و برنج چیا (Chia Rice) بسیار محبوب شده است و در کنار آن کپسول اسپرسو طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر نیز در صدر طبقه‌بندی قهوه‌ها قرار گرفته‌اند.

جایزه پی‌ال‌ام‌ای (PLMA) بر اساس نظرات داوران در زمینه مفهوم، ظاهر، بافت/بو، ارائه و ارزش پول تعیین می‌شود. نزدیک به 550 محصول از 70 خرده‌فروشی در 23 کشور و در 72 دسته‌بندی توسط هیات‌داوران بین‌المللی  پی‌ال‌ام‌ای قرار داده شدند. این داوری بر خلاف هر سال که در ماه می انجام می‌شد، در روز‌های 25 و 26 آگوست سال جاری صورت گرفت.

 

تیوب‌های کینوا و برنج چیا

تیوب‌های کینوا و برنج چیا به‌عنوان بخشی از طیف محصولات ترد و گزینه‌ای سالم در سال جاری عرضه شده است. این طیف شامل چیپس و هوموس، تیوب‌های کینوا و برنج چیا با خامه ترش و پیازچه و مکعب‌های درست شده از عدس با طعم گوجه و ریحان است. این طیف بسیار مناسب افراد با رژیم غذایی وگان بوده و صد درصد بدون گلوتن و روغن پالم است.

 

کپسول اسپرسو طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر

کپسول‌های اسپرسو طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر در بسته‌بندی‌های صیقلی و محفظه‌های مقوایی و قابل بازیافت و با رنگ‌های طبیعی به نمایش گذاشته شده است.

همراهان اسپار در سرتاسر جهان از دسترسی به این محصولات و سایر محصولات تحسین شده در سطح بین‌المللی و متنوع سود می‌برند.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , اسپار , spar , spar international , اسپار اینترنشنال , اسپار بین الملل

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان