اسپار چین از محصولات مازاد سیب محلی حمایت کرد

اسپار چین از محصولات مازاد سیب محلی حمایت کرد
اسپار چین از محصولات مازاد سیب محلی حمایت کرد

SPAR China partner supports local by marketing surplus apples

 

پیرو شناخته‌شده بودن جوامع محلی، اسپار شانگدانگ، به ارتباط و حمایت از تامین‌کنندگان محلی ادامه می‌دهد. در ماه مارس، اسپار چین حدود 8تن از محصول سیب مازاد یک کشاورز سالخورده را در شهر ویهای خریداری کرد تا اطمینان حاصل شود که تنوع محصولات محلی هدر نخواهد رفت.

در شرایط عادی، تانگ دکی، کشاورز اهل شانگدانگ، محصولات خود را به‌منظور فرآوری برای صادرات به فروش می‌رساند. اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، شرکتی که معمولا محصولات او را می‌خرید، امسال قادر به انجام این کار نبود. در نتیجه، محصولات در شرف از بین رفتن قرار گرفتند درحالی‌که کشاورز نگران پرداخت دستمزد کارگران خود بود. پس از اطلاع درباره مشکلات این کشاورز، اسپار شانگدانگ، از قابلیت‌های زنجیره تامین خود به‌منظور نگهداری 8تن سیب و قراردادن آنها در قفسه‌های فروشگاه‌های ویهای و یانتای و همچنین استفاده از نشانی که بیانگر اصالت آن باشد، استفاده کرد.

 

 

از آنجایی که رسانه‌های محلی نیز وضعیت این محصول را به‌طور گسترده پوشش داده بودند، مشتریان نیز تمایل داشتند با خرید این سیب‌ها، حمایت خود را نشان بدهند.

یکی از اعضای تیم فروشگاه‌های ویهای و یانتای که محصولات محلی ارائه می‌دهند، می‌گوید: مشتریان از محصولات کمپین‌های حمایتی از کشاورزان حمایت زیادی می‌کنند. 200کیلوگرم سیب محلی امروز صبح در قفسه‌های فروشگاه موجود بودند و به خوبی فروخته شدند. در واقع اکثر مشتریانی که به بخش میوه سر می‌زنند مقداری از آن را می‌خرند."

 

 

 

 

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , چین , اسپار , اسپار چین , محصولات محلی , سیب محلی چین , حمایت از کشاورزان , حمایت از تامین کننده , حمایت از تامین‌کنندگان محلی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان