اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران به گروه‌ سحرخیز

اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران به گروه‌ سحرخیز

اعطای جایزه ملی (برند) برتر ایران به گروه‌ سحرخیز

در مراسم دومین جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران که در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، برند سحرخیز به عنوان تنها شرکت منتخب در صنعت زعفران طی ارزیابی سازمان توسعه تجارت موفق به دریافت جایزه ملی برند برتر ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی، بنابر اعلام گروه سحرخیز، مراسم دومین جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیران‌عامل و صاحبان شرکت‌های بزرگ تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران مورخ ۷ اسفند ۱۳۹۷ برگزار شد که در این مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت پیام رئیس‌جمهور را به مناسبت برگزاری دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران را قرائت کرد.

در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بیشمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست کنند.

 

 

ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است. بسیار بجاست که این سرمایه عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم. از این رو، ارج نهادن به مقولۀ نشان تجاری، اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این کشور است.

بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشان‌های تجاری برتر کشور که امروز با حضور بهترین‌های صنعت ایران در حال برگزاری است، به برگزیدگان شایستۀ این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو کنم.

همچنین در این مراسم گروه سحرخیز به عنوان تنها شرکت منتخب در صنعت زعفران طی ارزیابی سازمان توسعه تجارت موفق به دریافت جایزه ملی برند برتر ایران شد.

در طی این مراسم فرهاد سحرخیز، مدیرعامل گروه سحرخیز با حضور رحمانی، وزیر وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفته و تندیس ملی برند برتر را دریافت کرد.

در طی نشست خبری برگزار شده با خبرنگاران، سحرخیز، عوامل موفقیت برند سحرخیز را در مدت ۸۶ سال فعالیت درخشان خود، رعایت استانداردهای بین‌المللی و تولید محصولات خود از جمله زعفران، نبات زعفرانی، چای و دمنوش زعفرانی و … با بالاترین سطح کیفیت دانسته و این عوامل را به عنوان علل اصلی حضور قوی برند سحرخیز در بازارهای جهانی ذکر کردند.

وی افزود: می‌بایست برندهای بخش خصوصی همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا کالایی‌هایی تولید کنند تا بتوانند هم‌ردیف و حتی پیش‌روتر از رقبای بین‌المللی خود باشند و مورد استقبال مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی قرار گیرند. لازمه این فعالیت در کنار اراده قوی برندها، حمایت مستمر دولت از تولیدکنندگان بوده تا بتوانند در بازارهای بین‌المللی نیز جایگاه لازم را بدست آورند.
گروه سحرخیز با مدیریت به‌روز مدیران خود و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مدیران و پرسنل توانسته است در طول ۸۶ سال فعالیت خود به افتخارات و موفقیت‌های بسیاری دست یابد. سحرخیز همواره در تلاش بوده است که با حضور مؤثر در کنار خانواده مشتریان خود، کمکی قابل توجه به بالاتر بردن سطح سلامت جامعه کند و نگرش نوینی به هنر خوب زیستن در بین مردم ایران عزیز ایجاد کند.

برند سحرخیز با شناخت دقیق بازارهای بین‌المللی همواره در تلاش بوده که جایگاه زعفران ایرانی را در قالب بسته‌بندی‌های متنوع و شکیل در دنیا تثبیت کند و اصالت و کیفیت زعفران ایرانی را به تمام جهانیان نشان دهد. از جمله موفقیت‌های حائز اهمیت برند سحرخیز می‌توان به دریافت عالی‌ترین نشان کیفیت انیسیتو بین‌المللی برترین طعم و کیفیت بلژیک ITQI در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اشاره کرد.

سحرخیز با بررسی ۲۰۰ نفر از سرآشپزان و کارشناسان خبره ارزیابی حسی، موفق به کسب این نشان عالی برای محصولات زعفران سحرخیز، چای زعفرانی سحرخیز، دمنوش زعفرانی سحرخیز، نبات زعفرانی سحرخیز، چای سبز سحرخیز، چای سیاه با دارچین سحرخیز و چای سیاه با افزونه هل سحرخیز شده است.

گروه سحرخیز همواره در تلاش بوده است تا با عرضه محصولات خوراکی با کیفیت و مرغوب در بازارهای جهانی، به عنوان نماینده ایران، افتخار آفرینی کند تا تمام دنیا محصولات غذایی ایرانی را به خوش‌نامی بشناسند.

 

منبع:ایسنا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی سایت: مهریاسان