افتتاح اولین فروشگاه «فیجیتال» در خاورمیانه

افتتاح اولین فروشگاه «فیجیتال» در خاورمیانه
افتتاح اولین فروشگاه «فیجیتال» در خاورمیانه

تجربه نوین و جذاب خرید

اولین فروشگاه «فیجیتال» خاورمیانه ازسوی «اپرال گروپ» در مرکز خرید «دوبی هیلزمال» افتتاح شد.

این فضای نوآورانه مبتنی‌بر فناوری، خرید آنلاین را با یک فروشگاه فیزیکی همگرا و تلفیق کرده است. نام فروشگاه که «6th street.com» است آینده خرده‌فروشی نام دارد و تجربه یکپارچه چندکانالی را با مزایای خرید آنلاین و فروشگاهی به مشتریان ارائه می‌کند.

عمر بن‌سلطان‌العلما، وزیر دولت امارات‌متحده عربی درباره هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و کاربردهای دورکاری گفت: اولین فروشگاه «6th street.com» گواهی بر رهبری امارات در فناوری‌های آینده و بازتابی از وضعیت این کشور است. برنامه‌های هوش مصنوعی راهگشا، بخشی از نسل جدیدی از برندهای خرده‌فروشی هوشمند و همچنین سنتی را تقویت کرده و همزمان اقتصاد دیجیتال کشور را بهبود می‌بخشد. «هارمین ود»، بنیانگذار و مدیرعامل «6th street.com» گفت: «پس از یک یادگیری طولانی‌مدت، مفهوم خرده‌فروشی هوشمندتر ما آماده استقبال از خریداران است.

 

 

در تحول دیجیتال نه‌تنها برای هدایت رشد برتر، بلکه برای ساده‌سازی کارایی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. فروشگاه «6th street.com» اثبات ملموسی است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ایجاد یک قالب فروشگاه جدید هیجان‌انگیز و همچنین ایجاد فرصت‌های جدید برای بخش خرده‌فروشی استفاده کرد و همچنین مزایای سرعت، هزینه و پایداری را ارائه می‌کند. اکوسیستم پرورشی ایجادشده ازسوی دولت امارات‌متحده عربی اجازه می‌دهد تا جاه‌طلبی و نوآوری رشد کند.»

 

 

مشتریان در فروشگاه جدید می‌توانند از تبلت‌ها برای مرور، انتخاب و افزودن اقلام استفاده کنند؛ درست مانند خرید آنلاین. اقلام را می‌توان در ایستگاه یا در یک اتاق تخصیص داده‌شده، آزمایش کرد؛ جایی که یک صفحه نمایش تعاملی به مشتریان اجازه می‌دهد کالاها را مبادله و درخواست کمک کنند و خرید را انجام دهند. مشتریان می‌توانند محصولات را لمس کرده و از جنبه اجتماعی خرید لذت ببرند؛ بدون اینکه با دردسر زمان حمل‌ونقل طولانی، موجودی‌های محدود در فروشگاه یا انتظار در صف‌های خروج مواجه شوند. این فروشگاه هفت‌هزار و 535 فوت‌مربعی در طبقه همکف دوبی هیلزمال واقع شده و دارای 38تبلت و هفت اتاق است. مشتریان ازسوی 10مشاور مد راهنمایی می‌شوند. فروشگاه فیجیتال، هفت‌برابر یک فروشگاه معمولی موجودی دارد و تقریبا هر برندی که اپلیکیشن خاص این فروشگاه را داشته باشد، می‌تواند محصولات خود را در این فروشگاه عرضه کند.

«6th street.com» همچنان به‌ دنبال کردن تجربیاتش در ارائه محصولات برای مشتریانش ادامه خواهد داد. «هارمین ود» نتیجهگیری کرد: «ما پیش‌بینی می‌کنیم فروشگاه فیجیتال جدید مورداستقبال ساکنان امارات و علاقه‌مندان به تکنولوژی روز قرار بگیرد.»

منبع: Zawya.com

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , تکنولوژی , خرید آنلاین , فناوری , نوآوری , تحول دیجیتال , اقتصاد دیجیتال , دوبی هیلز مال , خرده فروشی هوشمند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان