افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال

افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال

 

بزرگترین شعبه فرشگاه های رفاه با حضور مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه ،استاندار تهران و مقامات دولتی در مجتمع لوتوس مال افتتاح گردید.
رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در ابتدای مراسم افتتاحیه گفت: فروشگاه های رفاه که چندسالیست دارای رکود بوده است با وارد شدن به طرح تحول جانی دوباره گرفته و آماده رقابت با دنیای خرده فروشی دنیا است.صنعت خرده فروشی در دنیا صنعت اول است.صنعتی که ما از آن غافل بودیم در صورتی که صنعت خرده فروشی بازوی توزیع مدرن دولتها است .شاید یکی از ابزارهایی است که در حوزه صادرات غیرنفتی می توان روی آن حساب ویژه باز کرد صنعت خرده فروشی می باشد.سال هاست که سازمان توسعه تجارت در حوزه صادرات غیرنفتی در حال فعالیت است و گام های بزرگی در این راستا برداشته است اما با وجود سختی ها و تحریم ها ،یک کالای ایرانی توانسته در دنیای رقابتی جای پای محکمی برای خودش ایجاد کند و یک راه میانبر مثل یک فروشگاه زنجیره ای ایرانی همچون رفاه بتواند این کار را در کشورهای همسایه صورت دهد و تعداد زیادی از کالاهای ایرانی در شعبه های خود به فروش برساند .پس مسوولیت همه ما است تا کمک کنیم به صنعت خرده فروشی کشور تا بتوانیم در حوزه صادرات غیرنفتی، عرضه کالاهای ایرانی در خارج از کشور را با گام های موثر و مفیدی برداریم.
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه ادامه داد: ما امسال تجربه اشتغال ۱۱هزار نفر را به صورت مستقیم در شعبه ها داشتیم و همچنین فروشگاه های زنجیره های رفاه با بیش از ۸۰۰شعبه و ۵۰۰هزار متر مربع سطح فروش فروشگاه های کشور داریم.


محمدی اضافه کرد: در سال گذشته که به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده بود بیش از ۹۷درصد کالاهایی که در فروشگاه رفاه عرضه کردیم کالای ایرانی بود و امسال هم که به نام جهش تولید است این اراده را در خود ایجاد کردیم تا وضعیت بهتری را در کالاهای ایرانی ایجاد نماییم.
وی بیان داشت: کمپبن های متعدد که عمدتا تخفیف محور هستند را برای تشویق مشتریان ایجاد کردیم مثل کمپین حراجستان که ۶روز در ماه است و در این مدت ۳۰تا۴۰میلیارد تومان به مشتریان تخفیف می دهیم و به رنگین تر شدن سفره های ایرانی ها کمک می کند.
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه اظهار داشت:در تلاشیم با کمک مقامات دولتی بتوانیم در کشورهای همسایه همچون عمان،قطر و عراق فروشگاه های رفاه حضور موثر و مستحکمی داشته باشد.
محمدی درخصوص عرضه روزانه بین ۶۰تا ۱۰۰ تن گوشت گرم در تهران گفت: در سال گذشته برای اینکه بتوانیم یکی از کالاهای اساسی مثل پروتین را بهتر فراهم کنیم کارخانه فرآوری گوشت را در شهرک نصیرآباد افتتاح کردیم که الان حدودو ۲۰۰نفر مشغول به فعالیت هستند. ما توانستیم با این پشتوانه گوشت گرم را در تهران زیر قیمت تنظیم بازار عرضه کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: ما در سال گذشته به عنوان یکی از ۳۰عنوان شرکت برتر انتخاب شدیم و چشم اندازمان برای دو سال آینده ان است که به ۱۰کشور برتر برسیم.

چشم انداز ما
یکی از رهبران صنعت خرده فروشی در منطقه با ارایه خدمات ارزش آفرین،راهکارهای هوشمندانه و مبتنی بر فناوری برای خلق تجربه خوشایند خرید است.

تحقق خرید خوشایند با تجربه ای متمایز
رفاه با تاکید بر سرمایه انسانی کارآمد، متخصص و نوآور و با استفاده از راهکارهای هوشمندانه و مبتنی بر فناوری در راستای بهبود مستمر با رویکرد ترازمند و توسعه پایدار با منطق تحقق خرید خوشایند با تجربه ای متمایز ارزش آفرینی می نماید.
این مجموعه شعار تحقق خرید خوشایند با تجربه ای متمایز را عینیت بخشیده و تلاش دارد با تاکید بر فرهنگ سازمانی و ارزش های بنیادین در رشد و شکوفایی صنعت خرده فروشی کشور در ابعاد ملی و بین المللی مشارکت شایسته و موثری داشته باشد.

رفاه با بیش از ۲۵۰فروشگاه فرانچایز
شرکت رفاه با تاکید بر پتانسیل های تامین و قیمت گذاری رقابتی خود طی یکسال اخیر تصمیم بر توسعه فروشگاه های نمایندگی با عنوان رفاه مارکت کرد که در بقای سوپرمارکت های محلی نقشی موثری ایجاد کند.در همین راستا ؛ رفاه موفق شده است که بیش از ۲۵۰فروشگاه فرانچایز افتتاح نماید و برنامه توسعه برای دستیابی به ۱۰۰۰نمایندگی طی سال جاری را طراحی کند.
در سال ۹۷ شرکت رفاه از نام تجاری وین مارکت رونمایی کرد و بستر فروشگاه های زنجیره ای وین مارکت با توجه به ماهیت تخفیفی و مصرف روزانه خانوار در متراژهای تا ۲۰۰متر شروع به توسعه در تمامی محلات سراسر کشور کرد که امروز این فروشگاه ها به تعداد ۳۰۰عدد رسیده اند.

 

اپلیکیشن رفاه
یکی از قابلیت های فروشگاه رفاه ایجاد اپلیکیشن رفاه است.از طریق این اپلیکیشن اطلاع رسانی رویدادها،خدمات و تخفیفات در بستر اپلیکیشن اطلاع رسانی می شود و شناسایی و معرفی سبد خرید مشتریان با در نظرگرفتن رفتار خرید طبقه بندی می شود.

 

۱۴میلیون شماره ثبت شده در رفاه
از طریق ثبت شماره تلفن های مشتریان، کارکنان به تحلیل سبدمصرف مشتریان پرداخته و دست بندی مشتریان را براساس RFM انجام می دهند. همچنین بیش از ۱۲درصد شماره تلفن های فعال کشور در رفاه ثبت شده است.

اقدامات صورت گرفته در خصوص اعطای تسهیلات
تخصیص تسهلات خرید به مشتریان در گروه کالاهای لوازم خانگی، تخصیص تسهیلات خرد به کارکنان ادارات و مشتریان سازمانی در قالب رفاه کارت،طراحی و اجرای کمپین های تخفیفی زمانی نیاز خرید مشتریان و تخصیص تسهیلات خرید جهزیه برای زوج های جوان در راستای ایفای مسوولیت پذیری انجام گرفته است.

 

کمپین برای مادران
هدف از اجرای این طرح کمک به معیشت زنان سرپرست خانوار بوده است که برای این مهم سبد کالاهای اساسی در بین زنان سرپرست خانوار در کشور توزیع شد . همچنین این طرح از طرف یونیسف جزو طرح های برگزیده جهانی انتخاب و مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , فروشگاه زنجیره ای رفاه , افتتاحیه , لوتوس مال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان