افتتاح شعبه جدید «لولو» در دوبی‌مال

افتتاح شعبه جدید «لولو» در دوبی‌مال
افتتاح شعبه جدید «لولو» در دوبی‌مال

«زعبیل» پروژه بزرگ به‌سوی نوآوری

با افتتاح شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «لولو» در دوبی‌مال، این مرکز خرید جدید برجسته پس از فستیوال پلازا، فستیوال سیتی و چند همتای برجسته دیگرش به جدیدترین مرکز خرید با 2 فروشگاه زنجیره‌ای متفاوت تبدیل خواهد شد.

 

 

 دوبی‌مال، پیش از این، شعبه‌ای از فروشگاه زنجیره‌ای «waitrose» را در خود داشت و اکنون با افتتاح لولو، یک مدل دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در اختیار دارد.

 

زعبیل، پروژه متصل

همچنین در بخش الحاقی به این پروژه، فروشگاه «زعبیل» با متراژ 7 هزار و 200 متر آماده بهره‌برداری می‌شود. این هایپرمارکت جدید که انتظار می‌رود تا آوریل 2023 افتتاح شود، بخشی از پروژه برای تنوع بخشیدن به سبد خرده‌فروشی این مرکز است. توافقنامه طرفین ازسوی جمال بن‌ثانیه، رئیس گروه «اعمار» که مالک دوبی مال است و یوسف‌علی، رئیس و مدیرعامل گروه بین‌المللی لولو امضا شد.

 

 

 یوسف‌علی دراین‌باره گفت: «ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم که با اعمار دست‌به‌دست هم می‌دهیم تا جدیدترین هایپرمارکت خود را در دوبی‌مال افتتاح کنیم. به‌عنوان یکی از خرده‌فروشان پیشرو در منطقه، تلاش دائمی ما، نوآوری و ارائه تجربه خرید در سطح جهانی به جمعیت بزرگ چندملیتی، ساکن و بازدیدکننده دوبی است. از گروه اعمار برای این فرصت تشکر می‌کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری دوجانبه سودمند در آینده هستیم.»

لولو مجموعه‌ای از بیش از 240 هایپرمارکت و سوپرمارکت را اداره می‌کند.

 

تگها : مرکز خرید , خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , دوبی مال , افتتاحیه , توسعه شعب , هایپرمارکت‌ , فروشگاه‌های زنجیره‌ای لولو , زعبیل

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان