افتتاح فروشگاه رفاه "امام علی" در اصفهان

افتتاح فروشگاه رفاه "امام علی" در اصفهان
افتتاح فروشگاه رفاه

 
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، فروشگاه نسل جدید رفاه با نام «امام علی(ع)» با سطح فروش پنج هزار و 200 متر در اصفهان افتتاح شد. شعبه جدید فروشگاه نسل جدید رفاه با نام «امام علی(ع)» با سطح فروش پنج هزار و 200 متر مربع مورخ 6 اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهر اصفهان افتتاح شد. این فروشگاه که به طور مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال حدود 100 نفر از نیروهای متخصص را فراهم کرده است، جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت هموطنان بدون برگزاری جشن افتتاحیه به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.
فراوانی و تنوع محصولات و پوشش سلایق مختلف و همچنین لذت بخش بودن خرید از زمان ورود به فروشگاه تا وقت خروج از شاخصه‌های متمایز نسل جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است.
این فروشگاه با امکانات متنوع و مدرن فروشگاهی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است. غرفه های مواد غذایی، لبنیات تازه، گوشت تازه، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی و پارکینگ اختصاصی از جمله خصوصیاتی است که این فروشگاه را متمایز می کند.
همچنین به زودی بیش از 15 فروشگاه جدید رفاه در سراسر کشور با محیطی جذاب و امکانات متنوع و مدرن فروشگاهی افتتاح خواهند شد.

گفتنی است؛ این فروشگاه مدرن در اصفهان، خیابان عبدالرزاق، بعد از زیرگذر امام(ع) واقع شده است و همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 24 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است.

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , فروشگا های زنجیره ای رفاه , شعبه جدید , اصفهان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان