افتتاح فروشگاه‌های فصلی مارکس اند اسپنسر(M&S) در منطقه نخلی جُمیرا

افتتاح فروشگاه‌های فصلی مارکس اند اسپنسر(M&S) در منطقه نخلی جُمیرا
افتتاح فروشگاه‌های فصلی مارکس اند اسپنسر(M&S) در منطقه نخلی جُمیرا

 

با گسترش مراکز تجاری پیشرفته و گوناگون در قسمت‌های مختلف آسیا، برند‌های جهانی همچون مارکس‌اند‌اسپنسر(M&S) با افتتاح فروشگاه‌های فصلی (پاپ‌آپ) به ارائه خدمات فروشگاهی می‌پردازند. مارکس‌انداسپنسر از فعالان مطرح صنعت خرده‌فروشی بریتانیا خدمات فروشگاه‌های پاپ‌آپ خود را برای اولین‌بار در منطقه نخلی جمیرا و در مرکز تجاری نخیل ارائه کرد. از زمان افتتاح تا پایان ژانویه 2021، این فروشگاه پاپ‌آپ جدید طیف وسیعی از محصولات غذایی برند مارکس‌اند‌اسپنسر را به مشتریان ارائه می‌دهد. شعبه مرکز تجاری نخیل سومین شعبه فصلی افتتاح شده در مناطق مختلف شهر دوبی است.

در راستای راه‌اندازی اپلیکیشن تحویل غذای مارکس‌اند‌اسپنسر و همکاری با اپلیکیشن‌های تحویل غذا همچون Deliveroo و El Grocer این فروشگاه واقع در طبقه همکف مجموعه، انتخاب گسترده‌ای از بیش از 500محصول غذایی را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 نیک باتی، مدیرکل برند مارکس‌انداسپنسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «ما خوشحالیم که تجربه خرید از فروشگاه پاپ‌آپ را برای اولین‌بار برای ساکنان منطقه جمیرا ارائه کرده‌ایم. در مجموعه تجاری نخیل ما با همکاری تیم خود و با ارائه محصولات مورد علاقه مشتریان این فروشگاه‌های پاپ‌آپ را نزدیک به فروشگاه‌های حقیقی خود ساخته‌ایم و اطمینان داریم که مشتریان ما در این منطقه، از محصولات و مواد غذایی آن لذت خواهند برد.»

 فروشگاه‌های این برند طیف گسترده‌ای از انواع پوشاک از جمله لباس مردانه، لباس زنانه، لباس مجلسی، لباس کودکان و... را برای خانواده در گروه‌های مختلف ارائه می‌دهند. محصولات زیبایی و خانگی نیز با کیفیتی نظیر کیفیت مواد غذایی در این فروشگاه ارائه می‌شوند.

 

تگها : مراکز خرید , پوشاک , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ریتیل , مراکز تجاری , فروشگاه های فصلی , مارکس اند اسپنسر

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان